Nu mai există nicio scuză pentru a nu avea un site, chiar dacă afacerea ta se află în plină dezvoltare sau nu. Mulți potențiali clienți nu te vor lua în serios fără un site bine pus la punct. În plus, există atât de multe modalități pentru a vă crea unul, încât să nu faci acest lucru, îți va aduce o notă de lipsă de profesionalism .
Unul dintre cele mai evidente beneficii și avantaje de a avea un site pentru afaceri mici și mari, este faptul că le permite oamenilor să te găsească online și să ia legătura cu tine mult mai ușor. A avea un site eficient și convingător poate duce chiar la vânzări pe care nu le-ai fi făcut în alt mod.
În următorul articol, vom discuta despre 15 motive pentru care merită să îți configurezi un site. Apoi, vă vom arăta cum un constructor de site-uri, precum WordPress, poate ajuta orice întreprinzător să își creeze un site în doar câteva minute.
Avantaje pe care vi le oferă un website pe Internet:
1. O prezență mai mare în mediul online
În zilele de azi, primul lucru pe care îl fac o mulțime de oameni când aud despre o afacere este să o caute online și să se intereseze cu privire la aceasta. Dacă nu aveți un site configurat – sau cel puțin un profil de social media – s-ar putea să nu existați pentru toți acei potențiali clienți.
Mai mult, un site te poate ajuta să schimbi modul în care oamenii iți percep afacerea. De exemplu, poți completa site-ul cu recenzii, fotografii din locație, informații utile și orice altceva iți consolidează imaginea. Nu exagerăm atunci când vă afirmam faptul că, marketingul online este o componentă critică a succesului oricărei afaceri pe piața de astăzi.
2. Vizează clienții locali
Cei mai mulți oameni caută cele mai apropiate firme sau companii, atunci când se decid să cumpere, fiindcă acestea pot fi mult mai ușor de cercetat și verificat. De exemplu, să presupunem că ai nevoie de o tunsoare și nu cunoști foarte bine cartierul. Cel mai probabil, vei căuta online saloanele de coafură din zonă și te vei interesa de fiecare.
Dacă site-ul tău apare printre primele rezultate de pe Google pentru aceste tipuri de căutări locale (construirea unei strategii pentru a vă clasifica site-ul cât mai bine pentru cuvinte cheie este cunoscută drept un program de optimizare seo a motorului de căutare), acest lucru vă va ajuta și la crearea cunoașterii de brand a afacerii tale de către comunitatea locală, pe lângă acumularea mai multor clienți.
3. Oferă adresă și informații de contact clienților tăi
Imaginează-ți că cineva știe că afacerea ta există, dar nu știe cum să ajungă acolo sau cum să vă contacteze. În mod ideal, site-ul ar trebui să includă adresa ta completă, instrucțiuni despre cum să te găsească și o hartă a zonei. Google My Business vă poate crește vizibilitatea în mediul online, dar aceasta reprezintă doar o parte din întregul proces de promovare.
De asemenea, este util să aveți un loc pentru numărul de telefon, adresa de e-mail și alte date de contact ale companiei. În acest fel, oamenii vă pot contacta dacă au anumite întrebări.
4. Puteți comunica și primi feedback de la clienți dvs. online
O mulțime de întreprinzător preferă întrebările sau comentariile online decât apelurile telefonice. Este ușor de înțeles de ce. La urma urmei, poți răspunde la e-mailuri oricând și nu contează dacă 20 de persoane vă contactează simultan online – puteți să le accesați ți să răspundeți la toate.
Ideal ar fi ca site-ul tău să ofere vizitatorilor mai multe modalități de a te contacta. Am menționat deja că, ar trebui să includă numărul de telefon și adresa de e-mail, dar un formular de contact este, de asemenea, un plus excelent care permite clienților să ia legătura fără a vă părăsi site-ul. Unele companii au apelat chiar și la varianta includerii unui chat live cu răspunsuri la întrebări uzuale.
5. Economisești bani pentru reclame
Înainte, dacă voiai să îți faci reclamă pentru afacerea ta, opțiunile erau limitate. Puteai să trimiți pliante, să adaugi reclame în ziarul local sau să plătești pentru crearea unui spot TV. În prezent, site-ul oferă modalități complet noi de a ajunge la audiența dorită.
Chiar dacă nu vrei să plătești pentru anunțuri online, site-ul în sine te ajută să iți faci cunoscută afacerea. Dacă folosiți cuvintele cheie potrivite, site-ul dvs. poate fi afișat și în momentul în care utilizatorii caută cuvintele respective pe motoarele de căutare. Cel puțin, puteți publica cele mai noi știri pe site, astfel încât oamenii să vă viziteze afacerea în mod constant.
6. Conținutul online te poate ajuta să iți creezi o imagine bună
Există o mulțime de afaceri de succes care oferă știri vizitatorilor și îi mențin informați prin marketingul de conținut. Un astfel de exemplu este blogul Mensis Agency – care constă în actualizarea știrilor din și despre SEO și web development.
De asemenea, Google Bot se ocupă cu indexarea conținutului și în general favorizează site-urile web care sunt bogate în resurse și informații noi.
Pe termen lung, poți utiliza, de asemenea, site-ul ca platformă pentru a publica conținut și postări de blog. Marketingul de conținut nu numai că te face să arăți ca o autoritate în domeniul tău, ci vă poate crea o reputație de încredere.
7. Reprezintă o modalitate pentru a afla mai multe despre clienții tăi
Site-urile nu se referă doar la distribuirea informațiilor despre afaceri. Dacă sunt utilizate corect, acestea te pot ajuta, de asemenea, să afli cât mai multe despre clienții tăi. Apoi, poți utiliza aceste informații pentru a genera mai multe vânzări și conversii.
Poți să creezi sondaje pe site pentru a afla care sunt interesele vizitatorilor dvs. pentru a crește calitatea postărilor distribuite. Poți chiar să urmărești rezultatele și să obții o mulțime de date despre comportamentul vizitatorilor.
8. Este modalitatea perfectă de a face publice oportunitățile de angajare
Un ajutor bun este greu de găsit, indiferent de domeniul în care iți desfășori activitatea. Dacă ești în căutarea unor noi angajați, există o mulțime de platforme unde poți face reclamă online. Cu toate acestea, este mult mai potrivit să folosiți propriul site pentru acest lucru.
La urma urmei, este posibil ca o mulțime de oameni care iți vizitează site-ul să fie interesați de oportunitățile de muncă oferite. În plus, în felul acesta, nu mai ai nevoie de niciun intermediar. Când cineva solicită un loc de muncă, îi puteți contacta imediat.
O platformă bună pentru a face angajări poate fi însă Jooble.
9. Poți furniza adrese de e-mail personalizate pentru angajați
Când cumpărați un domeniu pentru site-ul dvs. web, îl puteți utiliza pentru a configura adrese de e-mail personalizate. Acest lucru este foarte util, deoarece o adresă de e-mail cum ar fi mihaipopescu@afacereata.com arată mult mai profesionist decât mihaipopescu123@gmail.com.
10. Site-ul ajută la dezvoltarea afacerii tale
Dacă deții un magazin mic, cea mai mare parte de venit al afacerii va veni probabil de la localnici. Aceștia vor afla ce produse sau servicii oferi și care sunt prețurile tale, iar după aceea, tot ce poți să faci este să speri să revină pentru mai multe. Altfel spus, majoritatea întreprinderilor mici au o zonă de influență restrânsă.
Configurarea unui site web iți permite să treci peste limitările de execuție a unei afaceri mici. Vei putea să te adresezi mai mult publicului țintă și să atragi clienți din afara zonei locale.
11. Modalitate de comercializare online
În afară de extinderea domeniului de activitate al afacerii tale, un site iți oferă, de asemenea, un canal complet și nou pe care îl poți utiliza pentru a face vânzări. Astfel, nu vei mai fi restricționat doar la vânzarea produselor prin intermediul magazinului fizic.
Configurarea unui magazin online este relativ simplă și o poți combina chiar cu site-ul de afaceri. În acest fel, vei putea face vânzări chiar și atunci când programul de munca se termină.
12. Social Media te ajută să iți promovezi afacerea
Mulți oameni cred că, social media poate fi un înlocuitor pentru un site. În ceea ce te privește, cu toate acestea, ai nevoie atât de un site, cât și de o prezență pe social media dacă vrei să maximizezi accesul online. În plus, vei dori să faci publicitate tuturor paginilor din mediile sociale chiar de pe site.
Cu alte cuvinte, site-ul este un loc în care poți publica orice conținut vrei, în orice format. Pe de altă parte, marketingul pe rețelele de socializare este un instrument util pentru a scoate în evidență acel conținut, pentru a lăsa loc și pentru următoarele și pentru a conduce traficul înapoi la site-ul dvs. web. Cele două funcționează într-o armonie perfectă, deci nu are sens să vă limitați la unul sau la altul.
13. Listele de e-mail te ajută să păstrezi legătura cu clienții
Marketingul prin e-mail este unul dintre cele mai eficiente instrumente atunci când vine vorba de a rămâne în contact cu clienții, de a produce vânzări și de a obține conversii. De asemenea, poți crea foarte simplu campanii de marketing prin e-mail.
Mai mult decât atât, site-ul iți oferă modalitatea perfectă de a determina oamenii să se înscrie pentru lista dvs. de e-mailuri. După ce îți construiești o audiență, poți să le trimiți oricând e-mailuri, de câte ori este nevoie.
14. Poți educa utilizatorii
Clienții nu știu întotdeauna ce caută. Dacă ești nou pe site-ul de găzduire, de exemplu, poate fi greu să iți dai seama ce plan se potrivește cel mai bine nevoilor afacerii tale. Există o mulțime de informații disponibile pe această temă.
Imaginează-ți că ești de cealaltă parte a acestei dileme. Efectuezi un serviciu de găzduire și trebuie să iți dați seama cum să ajuți oamenii să aleagă planurile de care au nevoie. Un site este instrumentul perfect pentru această sarcină. Poți să-l utilizezi pentru a educa publicul despre cele mai bune produse, în funcție de cerințele și obiectivele acestora.
15. Poți construi o comunitate
Unul dintre cele mai bune lucruri de a avea un site propriu este că poate oferi un loc vizitatorilor tăi pentru a discuta între ei. De exemplu, dacă ai un blog pentru afacerea ta, poți activa o secțiune de comentarii, astfel încât vizitatorii să poată pune întrebări și să poarte discuții unul cu celălalt.
În funcție de platforma pe care o utilizezi, poți configura, de asemenea, funcții comunitare mai complexe, cum ar fi forumuri și chiar chaturi publice.
Cum să creezi rapid un site web pentru afaceri mici (și cu un buget)
Avantajele de a avea un site pentru orice afacere vorbesc de la sine. Cu toate acestea, costurile potențiale și investiția pentru lansarea unui astfel de proiect pot sa devină o problema. Este adevărat că, crearea unui site de la zero poate fi costisitoare și poate dura mult timp. Cu toate acestea, există modalități alternative de a lansa rapid site-uri profesionale chiar și cu un buget mic.
Constructorii de site-uri web sunt instrumente concepute pentru a te ajuta să creezi site-uri, chiar dacă nu ai experiență în acest sens. Acestea sunt potrivite în special pentru crearea site-ului tău de afaceri, deoarece probabil nu vrei să implementezi de la început o mulțime de funcții complexe.
De exemplu, serviciul nostru de creare site-uri WordPress te poate ajuta să configurezi un site de bază pentru afaceri în câteva ore – chiar dacă nu ai nicio cunoștință despre coding.
De exemplu, dacă lucrezi pe pagina ta de pornire, poți utiliza una dintre temele proiectate profesional de WordPress. Apoi, poți personaliza site-ul tău pentru a se potrivi cu brandul tău. Cu câteva click-uri, poți adăuga mai multe elemente – formulare de contact, galerii și multe altele – și să le rearanjezi până când pagina arată exact așa cum iți dorești. Poți chiar personaliza fiecare secțiune web, astfel încât să ai un control deplin asupra a ceea ce văd vizitatorii tăi.
Pe măsură ce mica ta afacere crește, îți poți îmbunătăți prezența online, venind cu servicii adiacente. Platforma WordPress vă va oferi următoarele avantaje: certificate SSL, instrumente de blogging, suplimente pentru magazinele de comerț electronic și plugin-uri WordPress.
Noi vă putem crește brand awareness-ul rapid și eficient
Fiecare întreprinzător are nevoie de un site web. Dacă nu ai încă unul, acum este momentul perfect pentru a începe acest lucru. Deși, este posibil ca afacerea ta să se dezvolte fără un site, o prezență te poate ajuta să deschizi mult mai multe uși și într-un timp mult mai scurt.
Dacă nu ai foarte multe cunoștințe despre designul site-ului web, nu iți face griji. Nu trebuie să cheltui mulți bani pentru a vă crea și dezvolta ceva. Mensis Agency vă vine în ajutor cu un site puternic și cu aspect profesional.