Nu mai exista nicio scuza pentru a nu avea un site, chiar daca afacerea ta este in plina dezvoltare. Multi potentiali clienti nu te vor lua în serios fără un site. In plus, exista atat de multe modalitati pentru a configura unul, incat să nu faci acest lucru este o nota de lipsa de profesionalism.

Unul dintre cele mai evidente beneficii si avantaje de a avea un site pentru afaceri mici si mari este faptul că le permite oamenilor să te găsească online și să ia legătura cu tine mult mai usor. A avea un site eficient și convingător poate duce chiar la vânzări pe care nu le-ai fi făcut altfel.

În urmatorul articol, vom discuta despre 15 motive pentru care merita să configurezi un site. Apoi, vă vom arăta cum un constructor de site-uri, precum WordPress, poate ajuta proprietarii de afaceri să creeze un site în câteva minute.

 

Avantaje pe care vi le ofera un website pe Internet:

 

1. Dezvoltati prezenta in mediul online

În zilele de azi, primul lucru pe care îl fac o mulțime de oameni când aud despre o afacere este să-l caute online. Dacă nu ai un site configurat – sau cel puțin unele profiluri de social media – s-ar putea să nu existati pentru toti acei potențiali clienti.

Mai mult, faptul că un site te poate ajuta să schimbi modul în care oamenii iti percep afacerea. De exemplu, poti completa site-ul cu recenzii, fotografii din locatie, informații utile și orice altceva iti consolideaza imaginea. Nu exageram atunci când vă afirmam că marketingul online este o componentă critică a succesului de afaceri pe piața de astăzi.

 

2. Vizeaza clientii locali

Dacă esti ca noi, cei cauta cele mai apropiate firme de tine când te decizi să cumperi. De exemplu, să spunem că ai nevoie de o tunsoare și nu cunosti cartierul. Probabil vei cauta online saloanele de coafura din zona..

Dacă site-ul tau apare printre primele rezultate in Google pentru aceste tipuri de cautari locale (construirea unei strategii pentru a se clasifica bine pentru cuvinte cheie este cunoscută drept un program de optimizare seo a motorului de căutare), pe lângă acumularea mai multor clienți, site-ulte. poate ajuta, de asemenea, la crearea cunoașterii de brand a afacerii tale de catre comunitatea locala.

 

3. Ofera adresa și informațiile de contact clienților tai

Imaginează-ți că cineva știe că afacerea ta există, dar nu stie cum să ajunga acolo. În mod ideal, site-ul ar trebui să includă adresa ta completă, instrucțiuni despre cum să te găsească și o hartă a zonei. Google My Business va poate creste vizibilitatea in mediul online, dar aceasta este doar o parte din intregul proces de promovare.

De asemenea, este util să aveți un loc pentru numărul de telefon, adresa de e-mail și alte date de contact ale companiei. În acest fel, oamenii pot apela dacă au întrebări rapide.

 

4. Primesti intrebari online

O mulțime de proprietari de afaceri preferă întrebările online decât apelurile telefonice. Este ușor de înțeles de ce. La urma urmei, poti răspunde la e-mailuri oricand. și nu contează dacă 20 de persoane vă contactează simultan online – puteți să le accesați la toate.

Ideal ar fi ca site-ul tau sa ofere vizitatorilor mai multe modalități de a te contacta. Am menționat deja că ar trebui să includă numărul de telefon și adresa de e-mail, dar un formular de contact este, de asemenea, un plus excelent care permite clienților să ia legătura fără a părăsi site-ul. Unele companii ajung chiar sa stabileasca chat-ul live.

 

5. Economisesti bani pentru reclame

Inainte, daca voiai să îți faci reclamă pentru afacerea ta, opțiunile erau limitate. Puteai să trimiti pliante, să pui reclame în ziarul local sau să platesti pentru un spot TV. In prezent, site-ul  oferă modalități complet noi de a ajunge la audiența.

Chiar dacă nu vrei să platesti pentru anunțuri online, site-ul în sine te ajuta să iti faci cunoscuta afacerea. Poti, de exemplu, să te adresezi vizitatorilor când cauta. Cel puțin, poti publica cele mai noi știri pe site, astfel încât oamenii s ava viziteze afacerea in mod constant.

 

6. Conținutul online te poate ajuta să iti creezi o reputație

Există o mulțime de afaceri de succes care ofera stiri vizitatorilor si ii mentin informati prin marketingul de conținut. De exemplu, blogul Mensis Studio– care consta in actualizarea știrilor din despre SEO si web development. Google Bot va indexa continutul, si in genereal favorizeaza site-urile web care sunt bogate in resurse si informatii noi.

Pe termen lung, poti utiliza, de asemenea, site-ul ca platformă pentru a publica conținut și postări de blog. Marketingul de conținut nu numai că te face să arăți ca o autoritate în domeniul tău, ci poate creao reputatie de incredere.

 

7. Îl poti folosi pentru a afla mai multe despre clienții tai

Site-urile nu se referă doar la distribuirea informatiilor despre afaceri. Dacă sunt utilizate corect, acestea te pot ajuta, de asemenea, să aflii cat mai multe despre clienții tai. Apoi, poti utiliza aceste informații pentru a genera mai multe vânzări și conversii.

Poti, să creezi sondaje pe site pentru a afla care sunt interesele vizitatorilor. Poti chiar să urmaresti rezultatele  și să obti o mulțime de date despre comportamentul vizitatorilor.

 

8. Este modalitatea perfectă de a face publice oportunitățile de angajare

Un ajutor bun este greu de găsit, indiferent de domeniul în care iti desfasori afacerea. Dacă esti în căutarea unor noi angajati, există o mulțime de platforme unde poti face reclamă online. Cu toate acestea, are sens să folosiți propriul site pentru acest lucru.

La urma urmei, este probabil ca o mulțime de oameni care iti vizitează site-ul să fie interesați de oportunitățile de muncă. În plus, în felul acesta ai tăiat orice mijlocitor. Când cineva solicită un loc de muncă, îi puteți contacta imediat.

 

9. Poti furniza adrese de e-mail personalizate pentru angajați

Când cumperi un domeniu pentru site-ul dvs. web, îl poti utiliza pentru a configura adrese de e-mail personalizate. Acest lucru este foarte util, deoarece o adresă de e-mail cum ar fi johndoe@yourlocalbusiness.com arată mult mai profesionist decât johndoe324@gmail.com.

 

10. Site-ul ajuta la extinderea atingerii afacerii tale

Dacă detii un magazin mic, cea mai mare parte de venit al afacerii va veni probabil de la localnici. Vor afla ce oferi și care sunt prețurile tale și speri să revină pentru mai multe. Altfel spus, majoritatea întreprinderilor mici au o zonă de influență restrânsă.

Configurarea unui site web iti permite să treci peste  limitările de execuție a unei afaceri mici. Vei putea să te adresezi mai mult publicului țintă și să atragi clienti din afara zonei locale.

 

11. Poti face vânzări online

În afară de extinderea domeniului de activitate al afacerii tale, un site iti oferă, de asemenea, un canal complet si nou pe care îl poti utiliza pentru a face vânzări. În aceste zile, nu mai ești restricționat doar la vânzarea produselor prin intermediul magazinului fizic.

Configurarea unui magazin online este relativ simplă și o poti combina cu site-ul de afaceri. În acest fel, vei putea face vânzări chiar și atunci când programul la munca se termină.

 

12. Social Media te ajuta să iti promovezi afacerea

Mulți oameni cred că social media poate fi un înlocuitor pentru un site. În ceea ce te privește, cu toate acestea, ai nevoie atât de un site, cât și de o prezență socială dacă vrei să maximizezi accesul online. În plus, vei dori să faci publicitate tuturor paginilor din mediile sociale chiar de pe site.

Cu alte cuvinte, site-ul este un loc în care poti publica orice conținut vrei, în orice format. Pe de altă parte, marketingul pe rețelele de socializare este un instrument util pentru a scoate cuvântul, pentru a construi următoarele și pentru a conduce traficul înapoi la site-ul dvs. web. Cele două funcționează într-o armonie perfectă, deci nu are sens să vă limitați la unul sau la altul.

 

13. Listele de e-mail te ajuta să pastrezi legătura cu clienții

Marketingul prin e-mail este unul dintre cele mai eficiente instrumente atunci când vine vorba de a rămâne în contact cu clienții, de a conduce vânzări și de a obține conversii. De asemenea, poti crea campanii de e-mail marketing.

Mai mult decât atât, site-ul iti oferă modalitatea perfectă de a determina oamenii să se înscrie pentru lista de e-mailuri. După ce construiesti o audiență, poti să le trimiti oricând e-mailuri, de câte ori vrei.

 

14. Poti educa utilizatorii

Clienții nu știu întotdeauna ce caută. Dacă esti nou pe site-ul de găzduire, de exemplu, poate fi greu să iti dai seama ce plan se potrivește cel mai bine nevoilorafacerii tale.. Există o mulțime de informații disponibile pe această temă.

Imagineaza-ti că esti de cealaltă parte a acestei dileme. Efectuezi un serviciu de găzduire și trebuie să iti dați seama cum să ajuti  oamenii să aleagă planurile de care au nevoie. Un site este instrumentul perfect pentru această sarcină. Poti să-l utilizezi pentru a educa publicul despre cele mai bune produse, în funcție de cerințele și obiectivele acestora.

 

15. Poti construi o comunitate

Unul dintre cele mai bune lucruri de a avea un site propriu este că poate oferi un loc vizitatorilor tăi pentru a discuta între ei. De exemplu, dacă ai un blog pentru afacerea ta, poti activa o secțiune de comentarii , astfel încât vizitatorii să poată pune întrebări și să discute mesajele unul cu celălalt.

În funcție de platforma pe care o utilizezi, poti configura, de asemenea, funcții comunitare mai complexe, cum ar fi forumuri și chiar chaturi publice.

 

Cum să creezi rapid un site web pentru afaceri mici (și pe un buget)

Avantajele de a avea un site pentru orice afacere vorbesc de la sine. Cu toate acestea, costurile potențiale și investiția pentru lansarea unui astfel de proiect pot sa devina o problema. Este adevărat că crearea unui site de la zero poate fi costisitoare și poate dura mult timp. Cu toate acestea, există modalități alternative de a lansa rapid site-uri profesionale chiar și cu un buget mic.

Constructorii de site-uri web sunt instrumente concepute pentru a te ajuta să creezi site-uri, chiar dacă nu ai experiență în dezvoltare. Acestea sunt potrivite în special pentru crearea site-ului tau de afacere, deoarece probabil nu vrei să implementezi de la inceput o mulțime de funcții complexe.

De exemplu, serviciul nostru de creare site-uri WordPress te poate ajuta să configurezi un site de bază pentru afaceri în câteva ore – chiar dacă nu ai atins niciodată o linie de cod în viața ta.

De exemplu, dacă lucrezi pe pagina ta de pornire, poti utiliza una dintre temele proiectate profesional de WordPress. Apoi, poti personaliza site-ul tau pentru a se potrivi cu brandul tau. Cu câteva clicuri, poti adăuga mai multe elemente – formulare de contact, galerii și multe altele – și să le rearanjezi până când pagina arată exact așa iti doresti. Poti chiar personaliza fiecare secțiune web, astfel încât să ai un control deplin asupra a ceea ce văd vizitatorii.

Pe măsură ce afacerea ta. mică crește, iti poti imbunatati prezenta online, venind cu servicii adiacente. Platforma WordPress va va oferi urmatoarele avantaje: certificate SSL, instrumente de blogging, suplimente pentru magazinele de comerț electronic și plugin-uri WordPress.

 

Noi va putem creste brand awarness-ul rapid si eficient

Fiecare proprietar de afaceri are nevoie de un site web. Dacă nu ai încă unul, acum este momentul perfect pentru a începe acest lucru. Deși este posibil ca afacerea ta să reușească fără un site, o prezență te poate ajuta să deschizi atât de multe uși.

Dacă nu stii nimic despre designul site-ului web, nu iti faceți griji. Nu trebuie să cheltui multi bani pentru a configura ceva. Mensis Studio va vine in ajutor cu un site puternic cu aspect profesional.