Optimizare SEO

Campanii complexe de promovare SEO
Lucreaza cu noi !

Servicii optimizare SEO

 

Cu cat site-ul ori magazinul online este mai bine optimizat, cu atat sunt mai mari sansele sa ajunga pe prima pagina Google, prin cautari organice. Noi va oferim campanii complete de promovare SEO. Clientii nostri sunt in primele cautari, site-ul afacerii tale unde se pozitioneaza ?

q

Audit SEO

Un audit SEO este necesar pentru a putea identifica aspectele SEO negative, care va penalizeaza site-ul asfel incat nu urca in cautarile Google.

z

Optimizare OFF-PAGE

Campania de optimizare off-page presupune crearea unui profil de backlink-uri calitative. Acestea sunt vazute de motoarele de cautare ca un vot pentru site-ul dumneavostra.

Google Analytics

Google Analytics si Google WebMaster Tools va permit sa analizati in timp real traficul de pe website, cat si cine va sunt clientii si prin ce medii au aflat de dumneavoastra.

Optimizare ON-PAGE

Optimizarea on-page presupune eficientizarea site-ului la nivel de continut, design, cod HTML comprimat, metadate, viteza de incarcare a site-ului si altele.

Optimizare Imagini & Continut

Imaginile cu dimensiuni mari, prea multe efecte speciale pe webiste, pot creste considerabil timpul de incarcare. Acest lucru se traduce printr-o rata de conversie scazuta.

Google My Business

Google My Business va permite sa fiti mai usor gasiti de catre clienti, si sa primit review-uri. Afacerea dumneavoastra va fi la indemna oricui pe Google Maps.

Campanie SEO de succes

O strategie eficienta de optimizare SEO va asigura o rata de conversie mai mare, implicit mai multe vanzari

 

Pentru a intelege cum functioneaza SEO, vom face urmatoarea alegorie. Website-ul dumneavoastra este o autoritate. Cu cat aceasta autoritate primeste mai multe link-uri din partea altor autoritati, cu atat site-ul afacerii dumnevoastra capata mai multa autoritate si incredere. Motorul de cautare Google analizeaza continutul fiecarui website in parte, pagina cu pagina, pentru a-si face o imagine de anasamblu despre nisa pe care a-ti ales-o.

Audit-ul SEO realizat de echipa noastra nu se bazeaza doar pe programe automate, ci avem o lista de verificari on-page si off-page pentru fiecare site in parte. Fiecare strategie de promovare SEO pe care o percepem este individuala, pe baza analizelor efectuate. Pentru a sti de unde sa incepem, auditul este prima etapa in procesul de optimizare SEO, indentificand punctele slabe si punctele forte ale site-ului.

Ce include un Audit SEO?

Un audit SEO implica realizarea unei analize compexe a site-ului in care cautam eventualele probleme care va afecteaza pozitia in SERP (Search engine results page), adica de ce nu apareti in primele cautari Google. Mai jos sunt cateva din elementele care duc la optimizare mai buna SEO, iar noi le urmarim:

Audit on-page – Analizam viteza de incarcare a website-ului, sitemap.xml , robots.txt , erori de accesare (error 404) ori erori de redirectionare (error 301), strategie de internal linking, probleme de design ( anumite elemente nu se incarca pe platforma mobila, lucru pe care Google il penalizeaza exponential ), probleme de arhitectura si multe altele

Continut duplicat – Continut copiat din alte surse, continut care nu este indexat de catre motoarele de cautare si multe altele.

Tintirea  cuvintelor cheie – Site-ul dumenvoastra va aparea in primele cautari datorita unor cuvinte cheie, specifice nisei in care activati. Impreuna vom alege cele mai bune cuvinte cheie, pentru a creste numarul de vizitatori si implicit numarul de vanzari.

Audit offsite/offpage –  Aceasta include analiza backlink-urilor, sursa acestora ( daca vin de la site-uri care activeaza in acelasi domeniu, ori de la site-uri cu un brand puternic precum BBC, CNN) distributia backlink-urilor, distributia anchor text si a cuvintelor cheie targetate, compararea autoritatii site-urilor principalilor competitori si aflarea surselor de autoritate pe care acestia le folosesc.

Analiza Usability – SEO este despre a atrage persoane pe site-ul afacerii. Cu cat clientii raman mai mult pe site, cu atat inseamna ca Indicatorii de User Experience sunt ridicati, iar utilizatorilor le place ce gasesc pe website. Orice problema de Usability poate influenta pozitia in SERP.

Prin procesul de optimizare SEO modern intelegem optimizarea site-ului atat la nivel de design, o experienta placuta de navigare pe dispozitivele mobile cat si sursele de incredere care fac referinta la site-ul dumnevoastra. Mensis Studio va analiza toti factorii care influenteaza pozitia SERP in Google.

Auditul SEO il vom efectua impreuna, si vom efectua o analiza SWOT pentru fiecare element in parte. Companiile cu care am colaborat se afla deja in primele cautari, acesta si este interesul nostru.

Raport detaliat – Vei fi instiintat printr-un raport de toate imbunatitirile aduse. Veti invata astfel in ce consta o strategie de optimizare SEO moderna.

Ai un site care are o rata de profit scazuta ? Nu intelegi de ce clientii tai pleaca de pe site dupa cateva secunde ? A ai un bounce rate atat de mare si o rata de conversie atat de mica? In cautarile Google apari pe paginina 7 pe prinicipalele cuvinte ?

Pasi si actiuni concrete realizate de echipa noastra pentru optimizarea On-Page:

Optimizarea Meta-Title-urilor – Tagul “Title” este esential in cadrul optimizarii On Page. Este primul lucru la care se uita motoarele de cautare atunci cand indexeaza continutul unei pagini web. Un Title scurt, dar descriptiv pentru vizitatorii organici este ideal pentru cresterea traficului site-ului. Acesta ii va ajuta pe clienti sa gaseasca rapid afacerea dumnevoastra, ori elemente din nisa respectiva. Tagul Title este si primul titlu pe care un utiizator, si posibil client il vede pentru prima oara cand intra pe pagina produsului ori serviciului. Din zeci de mii de rezultate oferite de motorul de cautare Google, titlul site-ului si al paginii dumnevoastra trebuie sa reprezinte cat mai precis afacerea si nisa in care activati. Un titlu prea simplu, ori nerelevant va atrage cu sine penalizarea, si o campanie CTR va deveni la fel de ineficienta, pierzand primele locuri din topul Google.

Optimizarea Meta-DescrieriiMeta description trebuie sa includa o descirere clara si atragatoare despre pagina respectiva. Ar trebui sa se focuseze pe produsele ori serviciile importatante, incluzand si cateva cuvinte cheie. Este practic un rezumat al paginii, pe care daca utilizatorul il gaseste atractiv, atunci va intra pe site-ul afacerii tale. O campanie CTR depinde de asemena de acest factor, focusandu-se pe calitatea continutului si relevanta.

Taguri HTML – In procesul de creare site web, un pas important este structurarea site-ului astfel incat sa poata fi „citit” de catre Google Bot, care rasfoieste fiecare pagina a site-ului. Un web design atragator atat pentru utilizatori, cat si pentru robotii motoarelor de cautare. Limbajul HTML are anumite taguri, care vor fi utilizate in acest scop. De exemplu, heading-urile H1, H2, H3, Bold [strong], Italic [em] etc. H1 este textul cel mai important, deoarece reprezinta titul paginii web respective. Un plan de organize corect al tag-urilor HTML poate face diferenta intre un site care este gasit util de Google, si unul care nu stie sa „spuna” cat de util este

Optimizarea cuvintelor cheie – Motoarele de cautare cauta pe un site web continul de calitate. De aceea acesta trebuie optimizat sa fie placut atat utilizatorilor, cat si robotilor de indexare. De asemean, un site web cu prea multe cuvinte cheie, ori „supra optimizat” poate fi penalizat algoritmul Panda. Trebuie sa gasim un echilibru intre numarul de cuvinte cheie, lungimea continutului, limbajul folosit, calitate si relevanta, pentru a transforma cat mai multi vizitatori in clienti. Folosirea sinonimelor in procesul de gasirii de cuvinte cheie, poate aduce clienti care nu au o caute exacta a produsului ori serviciului oferit.

Optimizarea linkurilor – Link-urile interne, catre alte surese ale site-ului trimit utilizatorii catre celelalte servicii de calitate oferite. Atunci cand un client viziteaza site-ul, este esential sa ii facilitam navigarea in portofolul de produse si servicii. Link-urile externe catre site-uri din nisa in care activam, va ajuta Google sa identifice mai bine profilul afacerii in care activati.

Optimizarea imaginilor – Un site cu multe imagini este placut pentru vizitatori. Acestea insa trebuie optimizate pentru motoarele de cautare, pentru a fi indexate. Oamenii pot intelege usor ce este intr-o poza, dar procesul este diferit pentru un robot. De aceea trebuie sa „ii spunem” motorului de cautare e se afla in imaginea respectiva ori despre ce este vorba.

Numai o agentie web design cu experienta va poate ajuta in maximizarea vanzarilor prin precesul de optimizare SEO.

Optimizarea off-page are loc dupa ce in prealabil a fost realizata optimizare on-page. Prin off-page intelegem crearea unui brand awarness, prin care ne promovam in exterioriul site-ului personal. Strategiile de optimizare off-page sunt complexe si dificile, datorita update-urilor frecvente pe care le primeste motorul de cautare Google, in incercarea de a afisa cautarile cele mai relevante.

Procesul off-page este unul de constant si de durata. Google cauta mereu surse de actualitate, iar in momentul in care site-ul nostru nu mai este citat in surse de incredere, ori nu mai are continut constant si de calitate, pot aparea mici penalizari. Abordarea generala pentru optimizarea off-site este reprezentata de:

Creare de linkuri– Algoritmii pe care Google se bazeaza atunci cand listeaza un site in top in defavoarea altuia sunt secreti. Exista totusi experimente facute pentru a identifica care procese de optimizare sunt vazute de motoarele de cautare pozitive. Expertii SEO sunt totusi in unanimitate de acord cu crearea de campanii de link-uri externe. Link-urile externe de pe site-uri cu autoritate ( cum ar fi IBM, Adobe, Google etc. ) paseaza autoritate si incredere afecerii dumnevoastra. Link-urile din surse suspecte pot atrage pe de alta parte suspiciuni si penalizari. Va oferim campanii de advertoriale, pentru a posta aritcole relevante in site-uri de profil, ori cu autoritate.

Creare de continut – Pentru a avea o campanie offsite de succes, trebuie mai intai sa promovam ceva concret. Este necesar un web deisgn si continut de calitate. Afacerea ta va fi promovata pe Internet, in mediul online. Nu poti avea o campanie de promovare de succes, daca practic nu ai ce premova .. Trebuie creat continut de calitate, care se fie relevant nisei in care activati. Acesta trebuie sa atraga cat mai multi potentiali clienti, sa ofere valoare comnunitatii ori industriei din care faceti parte. Atunci cand aveti continut de calitate, aceste poate fi distribuit pe retelele de socializare, unde isi va atinge publicul tinta.

Social media – Cu ajutorul platformelelor de socializare poti comunica mult mai usoar cu potentialii clienti. Acestea te vor ajuta sa sa atingi o audienta cat mai larga si mai diversa, ori una cat mai targetata. Comunicatele vor ajunge cat mai rapid la cititori, care pot folosi inofrmatiile furnizate ca surse de referinta online. In acest fel, site-ul tau poate castiga link-uri noi, obtinute in mod natural. Continutul de calitate, are un potential mai mare de a fi distribuit, reusind astfel sa va promovati brand-ul in mod constant. O alta strategie este aceea de a generea discutii, care sa implice cat mai mult publicul tinta, crescand vizibilitatea afacerii tale pe reteaua de socializare.

Optimizarea SEO si Marketingul Online se concentreaza pe construirea un brand awarness. Acestea sunt complementare, te ajuta sa ajungi in primele cautari, sa ai o piata de desfacere cat mai mare si .. sa vinzi cat mai mult.

Veti avea acces la rapoarte personalizate de performanta, cu toate rezultatele obtinute la nivel de vizibilitate si trafic si evolutia site-ului in cautarile Google. Veti primi de asemenea un raport lunar in ceea ce priveste comportamentul utilizatorilor, orele de varf, paginile cele mai vizitate, detalii extrase cu ajutorul Google Analytics. Prin aceste rapoarte vom invata ce functioneaza in promovarea eficenta a afacerii, si ce anume trebuie imbunatatit.

Mensis Studio va veni cu solutii personalizate de promovare, in functie de nevoile fiecarei afeceri si website in parte. Procesul de optimizare este unul destul de complex si cu multe aspecte tehnice, iar noi ne dorim ca fiecare client sa inteleaga de ce am apelat la anumite solutii si cum le influenteaza imaginea business-ului.  Raportul primit la fiecare luna de campanie va dovedi eficienta proceslui de optimizare SEO.