Vrei sa îți dezvolți afacerea online, dar nu știi de unde sa incepi ? Ai auzit oameni vorbind despre promovare online, dar ești confuz cu privire la ce strategii ar trebui să utilizezi ? Nu trebuie sa intri in panica, pentru ca în urmatorul articol am prezentat 10 dintre cele mai bune strategii pe care ar trebui să le știi.

În trecut, prin anii 2000, nu se discuta despre promovare online atât de des ca astăzi.

Platformele Facebook si Gmail erau la început, la fel ca multe alte tehnologii des întâlnite astăzi.

WordPress nu avea încă un site web (până în 2005) și nu exista YouTube! Imagineaza-ți asta, viața fară YouTube!

Google și SEO erau atunci în centrul atenției, cu siguranță, iar conceptul de PPC (pay-per-click) încerca sa prindă viață.

Ce putem spune despre social media?

La momentul respectiv, conceptul de “social media” era într-un stadiu primitiv și eram foarte limitați la ceea ce puteam face cu el.

Specialiștii în marketing, lucrau puțin diferit în trecut pentru că domeniul marketingului online era complet diferit, fiind „în primele sale etape”.

Astăzi, suntem “inundați” de atâtea modalități de a ne dezvolta afacerile online și offline, incât devine dificilă alegerea unei metode eficiente.

Apar constant informații despre cele mai noi instrumente, aplicații, servicii și strategii sau tehnologii.

În fiecare zi sunt dezvoltate tactici noi, metode sau programe de marketing.

Oriunde te uiți online, găsești un “guru” al marketingului care vorbește despre cea mai recentă tendință în domeniu.

Sincer, poate deveni uimitor.

Treaba e ca, în ziua de astăzi, pur și simplu nu mai putem ignora evoluția și să sperăm că putem continua dezvoltarea afacerilor folosind aceleași vechi tehnici de marketing. Pariez că, atunci când apare un lucru nou, te vei simți obligat să afli totul despre el. De ce? Pentru că nu vrei să rămâi în urmă, nu?

“Dacă nu ții pasul, vei rămâne în urmă”

“Super-autostrada” catre promovarea online

De multe ori, fiecare antreprenor care are un site web se consideră un fel de “guru al marketingului”, în spațiul online.

Deși există o mulțime de “experți” în promovare online, nu putem spune că există o metodă absolută pentru a cunoaște succes.

Trebuie incercate mai multe metode și strategii până aflăm care oferă cele mai bune rezultate în cazul afacerii dumneavoastră.

Cu atât de multe sfaturi în jur, poate deveni copleșitor.

Ne amintim când am început în acest domeniu, acum mulți ani, și tot ce gandeam era: Va fi dificil să stapânim toate strategiile de marketing digital si promovare.

Și știi ce?

Chiar dacă știm foarte multe despre cum să creștem afacereri în mediul online și avem multe proiecte de succes, încă avem de învățat ceva nou în fiecare zi.

În fiecare zi echipa noastră de marketing și promovare online are ceva nou de învățat din lecțiile pe care internetul ni le oferă. Așadar, nu te simți de parcă ar trebui să înveți totul într-o zi. Nu este nici practic, nici posibil.

Una dintre întrebările care ni se adresează cel mai des in calitate si de agentie de web design este aceasta:

“Trebuie să învăț promovare online sau pot doar să construiesc un site web și să aștept ca oamenii să îl găsească în Google, așa cum o fac adesea majoritatea oamenilor?”

Deși toată lumea crede ca știe să folosească internetul, nu putem spune ca îi vor stăpâni vreodată secretele.

Vom incepe astfel :

Am lucrat cu zeci de antreprenori de afaceri mici în ultimii ani, iar cei mai mulți dintre ei nu aveau nici cea mai mică idee despre cum să folosească internetul pentru a-și dezvolta afacerea.

Chiar și ceva relativ simplu precum crearea unei pagini de afaceri pe Facebook sau setarea unui email au fost mult prea complicate pentru mulți dintre cei cu care am lucrat.

Nu este nici o o problemă dacă nu știi. Nu fiecare antreprenor știe să folosească internetul pentru a-și dezvolta afacerea. Acest acest lucru nu vine implicit, după cum s-ar putea spune: „Oh, ai o afacere, prin urmare ar trebui să știi cum să o promovezi online”.

Sigur, poate pare ușor pentru pentru unele persoane care activează in domeniul IT. În calitate de proprietari ai unei afaceri online, ne petrecem cea mai mare parte a timpului pe internet. Suntem suficient de pricepuți pentru a cunoaște modul în care funcționează marketingul digital si promovarea online.

Să credem că orice antreprenor știe să își administreze website-ul, să utilizeze platformele de social media, să lanseze campanii de e-mail marketing sau să facă cost per click (campanii PPC), este o gândire superficială.

Realitatea este aceasta:

Sunt prea multe lucruri pe care un antreprenor aflat la inceput de drum ar trebui sa le stie, pentru a le putea face de unul singur.

Există mii de antreprenori de afaceri mici care habar nu au de unde să înceapă când vine vorba de promovarea online.

Spre uimirea multora, mulți nu au nici măcar un site de prezentare.

Deci, gandeste-te la acele afaceri de construcții ori locale care au fost îndelungate și bine stabilite „offline”. Pur și simplu s-au lovit de realitatea dura, atunci când vine vorba de lumea online. Competiția le-a luat-o cu mult înainte.

Deci, pentru a răspunde în cele din urmă la întrebarea: “Trebuie să cunoști noțiuni de promovare online?

DA.

Interesul pentru servicii de promovare online a continuat să crească în ultimii ani. Acum este esențial ca orice companie care se conectează online să facă față practicilor bune de marketing si promovare online pe internet.

Domeniul promovării online s-a schimbat

Metodele de marketing online sunt diferite de tacticile convenționale de marketing offline.

Pentru început, majoritatea tehnicilor de marketing offline sau tradiționale se bazează pe „publicitate” și/sau „vânzare la rece”.

Mediul online, deși împărtășește valori și principii similare cu marketingul tradițional, este un peisaj foarte diferit. Și navigarea în acesta poate fi cel mai dificilă, dar nu imposibilă.

Publicitatea este doar o piesă „mică” a puzzle-ului de marketing online. Restul puzzle-ului este alcătuit din alte forme de tactici de marketing online.

Deci, în cele din urmă, în această postare, voi împărtăși 10 dintre cele mai bune idei și strategii de promovare online pe care ar trebui să le știi.

Desigur, există sute de alte tactici pe care le-ai putea explora. Dar, nu trebuie să îți faci griji cu privire la niciuna dintre acestea, mai ales dacă ești nou în toate acestea.

Deocamdată, să ne focusam atenția asupra tacticilor importante pentru creșterea gradului de conștientizare a brandului și pentru dezvoltarea afacerii tale online.

Sa incepem!

Crearea unui website

Serios ?!

Dacă citești acest lucru și știi deja importanța și semnificația de a crea un website pentru afacerea ta, atunci mergi mai departe.

Dacă ai o afacere fără un site web, și nu crezi că este o afacere mare, atunci te rog să citești mai departe.

Este posibil ca afacerea ta să reziste perfect fără un site web. Dar, dacă „să reziști” este tot ce îți dorești pentru afacerea ta… atunci îți uram succes. Dacă te aflii în căutarea succesului, trebuie să ai un site web.

Va prezentăm urmatoarea statistică:

Potrivit unui sondaj realizat de GoDaddy (o mare companie de hosting) pentru întreprinderile mici, s-a constatat că 60% dintre firmele mici nu au un website de prezentare. (Sursa)

Numai în Marea Britanie, se estimează că 2 milioane de companii încă nu au un site web. Este destul de alarmant.

Aceste cifre ar putea deveni mai mici pe masura ce anii trec. Dar, multe întreprinderi mici nu au un site, deoarece consideră că este prea scump să construiască unul sau consumă prea mult timp pentru a gestiona unul.

Sau pur și simplu nu înțeleg cât de mult impact poate avea macar un site de prezentare asupra afacerii și clienților.

Un site web responsive pentru mobil poate avea un impact masiv asupra afacerii tale, mai ales dacă ții cont de faptul că peste 60% din traficul pe internet are loc de pe dispozitivele mobile.

population using smartphone

“Cu un site web, afacerea ta nu mai este invizibilă” – SmallBizTrends 

Nu există o modalitate mai bună de a spune afirmatia de mai sus, mai ales în era digitală în care ne aflăm acum. Pentru că, fără un website, afacerea ta este practic inexistenta pentru cei care încearcă să-ți găsească produsele și serviciile online..

Blogul și blogging-ul

Da, blogging.

Blogging-ul există de ceva timp. Aproape fiecare afacere bazată pe internet gestionează un blog de un anumit tip.

În 1999, Jesse James Garrett a întocmit o listă în care existau doar 23 de bloguri pe internet (sursa).

Conform acestui infografic, in anul 2013, numărul de bloguri existente depășeșea 170 de milioane.

Acum, in anul 2020, exista peste 600 de milioane de blogu-uri. (sursa)

Se estimeaza că există undeva la 170.000 de bloguri noi, adăugate zilnic pe internet.

Aceste statistici sunt uimitoare, așa-i ? Îți poți imagina cat de mult se schimba internetul ?

Așadar, de ce ar trebui să îți pese să folosești articolele de blog în afacerea ta, când sunt deja atât de multe în jur ? Și mai presus de toate, cum poți folosi blogging-ul pentru a-ți ajuta afacerea să crească ?

Să aruncăm o privire mai atentă

  1. Blogging-ul te poate ajuta să distribui informații relevante în timp util pentru clienții tai, dar si pentru cei potențiali. Gândește-te la asta ca la o modalitate directă de a comunica cu ei.
  2. Companiile care utilizează bloguri au cu 67% mai multe clienți potențiali decât companiile care nu practica aceasta tactică de promovare online.
  3. Blogging-ul si scrierea de articole te poate ajuta la îmbunătățirea clasamentului pe motoarelor de căutare. Generezi astfel un trafic mai direcționat al potențialilor cumpărători către site-ul, produsele și serviciile companiei tale.
  4. Blogging-ul este o modalitate excelentă de a adăuga acel „element uman” atât de important la brandul tău. Te poate ajuta să construiești mai multe conexiuni, să îți consolidezi relațiile și te ajuta să câștigi încrederea și loialitatea clienților. Acest lucru este important dacă vrei ca oamenii să cumpere de la tine din nou și din nou.
  5. Blogging-ul este o strategie de marketing rentabilă, simplu de configurat și fiecare companie ar trebui să o folosească.

3. Optimizarea SEO pentru motoarele de căutare

Daca deja ai un site web, felicitări ! De asemenea, poți avea și conținut uimitor pe site. Și, s-ar putea să ai, de asemenea, produse excelente sau să oferi cele mai bune servicii din industrie, dar.. dacă nimeni nu le poate găsi, atunci totul este o pierdere de timp.

Iată o strategie de promovare online si marketing pentru site-ul tau, pe care nu o trebui să o ignori:

Search Engine Optimization sau SEO pe scurt.

OK, suntem siguri că ai auzit macar o data termenul „SEO” menționat în lumea marketingului, cel puțin de pe internet.

Am discutat cu mulți antreprenori de mici afaceri, precum și cu specialiști în marketing și bloggeri pe care i-am întrebat ce fac pentru a atrage trafic pe site-ul lor. Cei mai mulți dintre ei răspund imediat cu faptul ca fac publicitate sau deruleaza campanii de pay-per-click.

Este minunat, dar ambele tactici sunt foarte departe, de a fi cele mai rentabile.

Să nu ințelegeți greșit. Nu este nimic în neregulă în a face oricare dintre aceste lucruri, publicitate sau PPC. Apoi întrebăm: „Dar SEO?”

Răspunsul pe care îl primim de obicei este acesta:

“Pfft, SEO este prea tehnic. Consumă prea mult timp și nu produce rezultate imediate”.

Înțelegem, majoritatea sunt prea nerăbdatori sa facă trafic si clienți, așa că apelează la reclame plătite de tip PPC.

Știm că unele companii cheltuiesc o grămadă de bani pe reclame PPC. Unele companii chiar își cheltuiesc bugetul anual de marketing.

De ce ? Ei bine, pentru că promovarea online prin reclame plătite PPC aduce trafic mai rapid decât SEO. Traficul mai rapid înseamnă mai mulți și mai mulți clienți. Dar are un cost. Poate fi un cost greu de suportat dacă nu este planificat și bugetat corect.

Din nou, nu spun că este ceva în neregulă cu plata pentru reclame, dar există o modalitate mult mai eficientă și mai rentabilă.

Unii dintre voi probail ați ghicit deja. Se numește SEO.

Poți face SEO singur, nu trebuie să angajezi un expert SEO. Și, deși a face SEO este gratuit, are unele dezavantaje față de PPC.

  1. SEO nu oferă întotdeauna rezultate imediate. Trebuie să aștepți de cele mai multe ori cateva luni pentru a vedea rezultatul eforturilor tale.
  2. Nu există nicio garanție că optimizarea pentru motoarele de căutare va da roade.

Există o multime de pagini, postari de articole si site-uri web care se chinuie de luni de zile sa ajunga in primele rezultate pe motoarele de cautare. Unora le poate lua și ani de zile, in funție de domeniul in care activeaza si de competitie.

Acestea fiind spuse, a face SEO poate oferi site-ului tau de afaceri foarte mult trafic gratuit.

Dacă nu ne credeți, încearcați să cautați „promovare online” în Google și verificați unde se pozitioneaza articolul nostru.

Ar trebui să fie printre primele rezultate. Aceasta poziție generează foarte mult trafic.

Ar trebui să fie undeva pe prima pagină, intre primele rezultate.

Cunoaștem o mulțime de specialiști în marketing, care se descurcă excelent cu reclame plătite. Aceștia știu să o facă foarte bine, însă cu o investiție foarte mare.

Ceea ce vrem să spunem este că, dacă ești la început de drum, este posibil să nu îți dorești să arunci întregul buget de marketing si promovare online reclame de tip PPC.

Atunci când implementezi practici SEO simple, în strategia de promovare online pe propriul site, cu siguranță va trece ceva timp până vei vedea rezultate. Timpul pe care va trebui să-l aștepți va fi puțin mai mare dacă site-ul tău este nou, intrucât Google și alte mari motoare de cautare nu adug rapid in primele rezultate site-urile noi din motive de securitate. Oricum rezultatele, nu vor intârzia să apară, și cu siguranță vor merita efortul și așteptarea.

Nu trebuie să iți epuizezi bugetul de marketing.

Traficul motoarelor de căutare este gratuit, și pe deasupra, te poate menține in primele rezultate dacă îți păstrezi conținutul proaspăt și relevant.

Dacă rulezi un website WordPress, ia în considerare instalarea unui plugin SEO. Recomandam Yoast SEO ori RankMath, care sunt gratuite. Optimizarea WordPress nu ar trebui sa fie un proces dificil. Puteti însă să apelati oricând la serviciile noastre de optimizare SEO si promovare online.

Blogging-ul pe alte site-uri

Publicarea articolelor pe alte site-uri nu ori guest blogging nu este nimic nou. În urma cu doar câțiva ani era considerat un mod foarte eficient de a construi backlink-uri și de a aduce trafic.

În zilele noastre, dacă încerci să utilizezi strategia de guest blogging pentru crearea de linkuri, și faci asta într-o manieră de tip spam, cel mai probabil vei fi penalizat de Google.

Însă, publicarea de articole pe ale site-uri este incă o strategie foarte puternică pentru:

  1. Promovarea brandului și creșterea credibilității.
  2. Accesarea sursei de trafic a unui blog ori site de știri și conducerea cititorilor înapoi la propriul site web
  3. Construirea de relații cu cititorii din alte bloguri și din alte comunități.

Vrem să subliniem faptul că promovarea brandului și credibilitatea te ajută iți va veni in ajutor atunci cand apelezi la aceasta strategie.

Dar ce putem spune despre obținerea de backlink-uri și generarea traficului de calitate din acele articole ?

Ei bine, încă mai funcționează, dar într-o măsura mult mai mică.

Din propriile experiențe, exista bloguri care generează trafic, și altele mai deloc. La fel se va întampla și daca alegeți sa publicați advertoriale.

Unele site-uri de știri vor genera trafic și clienti, altele nu vor aduce deloc trafic.

Vor pasa însa autoritate site-ului din perpectiva SEO.

Email marketing

De-a lungul timpului, agenția noastră a lucrat și s-a conectat cu o mulțime de clienți

Am descoperit că mulți dintre aceștia , nu aveau o listă de email-uri pentru afacerea lor.

Este destul de grav, deoarece o listă de e-mailuri este unul dintre cele mai valoroase și mai rentabile soluții active, pe care le puteți avea în afacerea dvs.

Nu vrem să vă stresăm sugerându-vă:  “Ar trebui să-ți construiești lista de e-mailuri”, pentru că ar trebui să știi deja acest lucru.

 

Probabil vă gandiți: “Ei bine, pot să construiesc o bază de fani pe Facebook sau să găsesc, în schimb, mulți urmăritori pe Twitter, nu ?”

Da, se poate. Dar există o problemă.

Construirea unei liste de e-mail pentru afacerea ta este diferită de crearea unei rețele pe social media.

Da, poți avea 50.000 de urmăritori pe Twitter, sau poți avea 20 de mii fani pe Facebook și 70 de mii pe Instagram, dar nu vei obține niciodată acești fani ca și clienti. Poate doar un procent foarte, foarte mic.

Construind lista de e-mailuri, construind propria rețea de fani loiali, vei obține întotdeauna rezultate.

Chiar dacă poți obține doar câțiva abonați în fiecare zi, totul se îndreaptă spre construirea listei de marketing.

De aceea vă rugăm, ca și in cazul altor idei de marketing, nu îți pune toată atenția doar pe rețelele sociale.

Concentreaza-te pe creșterea listei de e-mailuri. Este rentabil și poate fi foarte profitabil pentru afacerea ta, mai târziu, așa că ar fi bine sa incepi.

Social Media Marketing

OK, așa că v-am informat că nu este recomandat să vă focusați toată atenția spre rețelele de social media. Acum vă vom spune de ce nu este bine nici să le ignorăm.

Este imposibil să ignorăm rețelele de socializare, deoarece acestea vor fi prezente mult timp de acum încolo.

Tot mai multe persoane se orientează spre Facebook, Instagram, Twitter, LinkedIn, TikTok și Pinterest. Ar trebui să începi să te gandești la modalități prin care afacerea ta să fie observată în fața publicului țintă pe aceste platforme.

Mai ușor de spus decât de făcut, asa-i ? Deci, cum procedăm ?

 

Scopul promovării pe rețelele de socializare nu este să ai un cont activ pe fiecare platformă posibilă. Găsiți platforma care vă oferă cele mai multe rezultate, implicare si conversii.

Cu alte cuvinte, fii prezent doar acolo unde publicul tău ținta se implică cel mai mult cu tine și conținutul tău.

De exemplu, dacă oamenii reacționează la conținutul și interacțiunea ta postatările tale de pe Facebook, atunci ar trebui să vă focusați în acea direcție. Pentru unele afaceri este posibil să funcționeze Twitter sau LinkedIn. LinkedIn este în general folosit în mediile mai profesionale.

Îincearcă să fii prezent acolo unde publicul tău țintă își dorește să interacționeze cu tine.

Dacă de exemplu ai incercat promovarea online prin intermediul platormei Instagram de câteva luni și nu îți aduce prea multe rezultate, nu-ți irosi resursele. Pe Instagram în general sunt target-ați tinerii, dacă acesta este publicul tău țintă, probabil ai facut ceva greșit în cadrul campaniilor.

Cunoaștem o mulțime de companii care incearcă să se promoveze pe majoritatea platformelor de socializare. Acestea cheltuiesc lună de lună timp și bani. în general, acești bani sunt alocați de firme cu vechime. Consideră că trebuie să acorde o mica atenție rețelelor de socializare, dar cel care face acele campanii pur și simplu le mănâncă banii. Nu se pricep la verificarea rezultatelor, și investesc orbeste o anumita sumă de bani, lunar.

Această tactică de promovare online, pe mai multe rețele de socializare este inutilă. Este și mai inutilă când nu verificați rapoartele cu rezultate. Nu vă dorim să cadeți în această capcană a promovarii simulate.

Agenția noastră se concentrează in general marile platforme, precumȘ Youtube, Instagram si Facebook. Acestea functioneaza pentru noi.

Trebuie să găsești ceea ce funcționează cel mai bine pentru afacerea ta, iar apoi să investești.

Marketingul de conținut

Marketingul de conținut reprezintă o strategie puternică utilizată de milioane de specialiști în marketing. Ce este mai exact marketingul de conținut ?

Pe scurt, marketingul de conținut este procesul de creare de conținut util, relevant și convingător. Conținutul trebuie să fie suficient de bun pentru a atrage personae si a le converti în clienți.

Conținutul poate fi în formă contextuală scrisă, audio sau video. Vă prezentăm următoarele variante de conținut:

  1. Videoclipuri pentru YouTube și rețelele sociale
  2. Înregistrări și podcast-uri
  3. Cărți electronice (eBooks)
  4. Webinarii și videoclipuri Live
  5. Prezentări (PowerPoint) și alte tipuri de conținut vizual
  6. Postări pe blog
  7. Conținut social media
  8. Publicație tipărită

Cel mai important lucru de reținut atunci când încercati sa faceți promovare online prin această strategie, este să nu o faceți cu scopul de a vinde.

Încercați să nu “poluați” un conținut de calitate cu mesaje în care îndemnați sa va cumpere produsele ori serviciile.

Mai degrabă, încearcți să oferiți valoare și resurse. Procedând astfel, vei educa și vei inspira oamenii să ia măsuri. Utilizatorii astfel educați vor ajunge să perceapa serviciile tale ca pe o neceistate. Astfel vei câștiga clienți fară să-i forțezi să cumpere în schimbul unor informații de calitate.

Marketing de sensibilizare și marketing prin influenceri

Marketingul prin influenceri este, din nou, o tactică care nu există de foarte mult timp, dar care evoluează foarte rapid.

Creșterea sa în popularitate a fost fenomenală în lumea promovării online. Atunci când se face corect, marketingul prin influenceri poate fi foarte eficient pentru orice tip de afacere.

Deci, ce este exact acest marketing prin influenceri ?

Promovarea online prin influenceri este un tip de marketing care se concentrează pe utilizarea influenței pe care o au anumite persoane. Spre exemplu putem promova anumite produse de ingrijire ori frumusețe cu ajutorul unei persoane care are milione de urmaritori pe Instagram. Astfel vei conduce mesajul brandului tău rapid, pe o piață foarte mare.

În loc să încerci să promovezi brandul, produsele sau serviciile în mod direct către un grup mare de consumatori, poți să inspiri/ angajezi/ plătești influenceri pentru a-ți transmite mesajul.

Încă nu ești sigur ce înseamnă toate acestea ?

Înseamnă să folosești lideri din anumite industrii și experți consacrați pentru a-ți promova afacerea.

 

Adăugarea companiei pe Google Maps

Dacă aveți o companie locală careia doriți să-i creșteți vizibilitatea online, cel mai de bază lucru pe care îl poți face este să adăugați afacerea pe Google Maps. Acest lucru poate fi realizat prin Google My Business (cunoscut anterior ca Google Places).

Din momentul în care compania ta va fi vizibilă pe Google Maps, vei putea apârea mai ușor în rezultate căutarilor Google. Motorul de căutare va recomanda compania ta și altele similare cu serviciile căutate de către utilizator.

Clineții îți vor putea lăsa de asemenea recenzii valoroase pentru afacere. Acest lucru te va ajuta sa iti sporesti încrederea, credibilitatea și să atragi și mai mulți clienți.

 

Campanii PPC (Pay-per-click)

Campaniile PPC sunt o strategie excelentă, atunci când sunt folosite la momentul potrivit.

Vă reamintim, dacă vă afalți la început de drum, aveți mare grijă să nu aruncați întreg bugetul alocat promovarii online pe reclame PPC. Vă sfatuit să vă documenți temeinic înainte de a folosi această strategie, ori să apelați la cineva cu experiență.

Relcamele plătite reprezintă una dintre cele mai rapide, dar nu și cele mai rentabile modalități de a obține trafic pe site-ul afacerii tale.

Dacă știi ce faci, poți crea o ofertă foarte relevantă și convingătoare. Atâta timp cât conținutul anunțului tău este bun, poți utiliza anunțuri PPC direcționate pentru a atrage persoane către afacerea ta.

Nu va recomandăm să apelați la această strategie cu gândul că veti conveti utilizatorii nesiguri in clienți convinși. Reclamele platite nu funcționeaza în acest mod.

Puteți folosi reclamele de tip PPC pentru a vă construi baza de clienți. Promovând serviciile cele mai valoroase, veți reuși să atrageți mai mulți clienți.

Puteți de asemenea sa utilizați acesta metodă de promovare online pentru a vă dezvolta o listă de email-uri. Apoi puteți converti lista rescpectivă cu o mulțime de potențiali cumparatori, in cumparatori fideli pe termen lung.

 

Succes !

Acestea sunt primele 10 cele mai importante idei și strategii de promovare online pentru a-ti dezvolta afacerea.

Dorim să vă aminți că promovarea online nu trebuie să dificilă, nici foarte complexă. Dacă insă vă simțiți depășiți, puteți oricând sa aplelați la o agenție de marketing cu experiența precum Mensis.

Toate strategiile specificate mai sus sunt rentabile. Asigurați-vă că vă planificați totul înainte de a va arunca si aplica o anumită tactică. Pentru executarea unui campanii de promovare online cu succes, este esențial să ințelegeți ce rezultate va aduce fiecare pas.

Mult succes !

 

Promovare Online – Intrebari si raspunsuri

 

De ce am nevoie de promovare online ?

Promovarea este elementul cheie al unei afaceri de succes. Daca va doriti o vizibilitatea mai crescuta, si mai un profit mai mare, atunci ar trebui sa folositi aceste tehnici ?

 

In cat timp se vad rezultatele promovarii online ?

In cadrul promovarii online se folosesc foarte multe tehnici. Unele aduc rezultate imediate, altele si dupa cateva luni.

 

Pot apela la agentia voastra pentru servicii de promovare ?

Sigur, incercam sa va oferim servicii cat mai complete de marketing digital si promovare.

 

Acestea sunt toate tehnicile de promovare online ?

Nu. Am prezentat doar cele mai populare dintre strategii. Pentru clientii nostri avem pregatite o multime de alte tactici de promovare online.