Promovare Site

Servicii promovare website
cere ofertaportofoliu

Servicii promovare site

Promovare afacere

Promovarea site-ului creat este vitala pentru imaginea afacerii tale. Agentia Mensis se va ocupa de cresterea vizitatorior organici ai site-ului, si de cresterea vanzarilor.

Social Media

Folosind serviciile de promovare site, iti poti creste vizibilitatea cu ajutorul retelelor de socializare. Vei reusi astfel sa fii tot timpul conectat cu clientii actuali, si dar si cu cei potentiali. Campaniile de social media te vor ajuta sa castigi clienti noi folosindu-te de comportamentele, interesele sau de modul de navigare pe internet al acestora. Platformele social media (retelele de socializare) sunt instrumente ideale de promovare site, pentru ca ofera posibilitatea de a monitoriza si evalua rezultatele campaniilor tale. Vei putea influenta volumul vanzarilor si  numarul de comenzi prin postarea regulata de anuntuir, de reduceri, promotii, si oferte speciale. Iti vei creste astfel identitatea brandului, dar si vanzarile pe termen lung.

Email Marketing

Optimizarea site-ului on-page presupune eficientizarea acestuia la nivel de continut, design, cod HTML comprimat, metadate, viteza de incarcare a site-ului si altele.

materiale grafice

O poza poate contine foarte multe informatii despre un produs ori site. Acea poza poate fi la randul ei distribuita pe diferite relele de socializare, lucru care se poate dovedi extrem de avantajos.

Elementele grafice atrag mult mai usor atentia clentilor, si poti fi sigur ca vor fi vazute. Textul de multe ori nu va fi citit, dar un element grafic deosebit, va ramane in minte clientului mult timp dupa ce ti-a vizitat site-ul

Infograficele reprezinta o metoda sigura de atragere a atentiei. Promovarea site-ului nu trebuie sa fie un proces dificil, ci unul realizat inteligent. Exite programe gratuite pentru crearea de poze si grafice detaliate, precum Canva.

Aceasta metoda este una eficienta pentru informarea clientilor, precum este si email marketing-ul. Aceste metode, aduc insa cele mai multe rezultate daca sunt puse toate odata in aplicare. De unele singure, nu vor putea genera foarte multe vanzari.

Google Analytics

Promovarea site-ului poate fi facuta in zadar, daca nu se monitorizeaza cu atentie rezultatele. Scriptul de la Google Analytics permite analiza si intelegerea traficului generat pe site, pentru o promovare cat mai eficienta.

promovare video

Stiai ca unul dintre cele mai mari motoare de cautare este YouTube. Statisticile arata ca preferam mai mult sa vedem un videoclip de cateva minute, decat sa citim cateva pagini de text. Google de asemena va promova in cautari, site-urile care prezinta si continut video.

Creare articole

Google My Business va permite sa fiti mai usor gasiti de catre clienti, si sa primit review-uri. Afacerea dumneavoastra va fi la indemna oricui pe Google Maps.

Promovare SEO

Site-ul tau va aparea in primele cautari pe motarele de cautare (Google, Yahoo, Bing si altele). Optimizarea site-ului va fi realizata cu antentie, incepand de la structura on-page, pana la promovarea acestuia in exterior, adica off-page.

Promovare website afacere

Promote your website

Promovare site SEO

Optimizarea SEO este recomandata pentru o promovare a site-ului de durata. Daca campaniile platitle PPC iti aduc clienti rapid, traficul generat din premele pozitii in cautarile Google va fi de multe ori mai consistent si sigur. Agentia Mensis realizeaza campanii de promovare site eficiente, si de durata ! Profitul tau va creste proportional cu pozitia pe care o ocupi in cautarile Google.

optimizare seo

Online promoting

SEO si Promovare

Prin tehnicile SEM (Search Engine Marketing) se creste vizibilitatea in mediul online. Seriviciile de promovare site includ diverse tactici de optimizare si promovare, dar pentru a afla care vi se potrivesc, trebuie incercat cate putin din fiecare. Aceasta tehnica de promovare mixta va asigura rezultate pe termen lung.

Campanii Promovare site

audit promovare site

Auditul este prima etapa in inceperea promovarii site-ului. Astfel vom afla care sunt puntele slabe, si care sunt cele forte. Ne vom baza atat pe programe automata, cat si pe analiza umana. Promovarea site-ului se poate dovedi a fi un proces complex, dar daca stim pe ce anume trebuie se axam, va deveni mult mai usor.

Ce include auditul pentru promovarea siteului web ?

In urma acestui audit, vor fi efecutate mai multe analize detaliate, cu scopul de a descoperi eventualele probleme ce va afecteaza pozita in SERP (Search engine results page). Vom descoperi astfel de ce nu apareti pe prima pagina Google, si vom incerca sa va promovam websiteul. Vom urmari in principal urmatoarele aspecte:

Audit on-page – Viteza de incarcare a website-ului, sitemap.xml , robots.txt , pagini care au fost existente dar au fost mutate (error 404) ori erori de redirectionare (error 301), link-uri interne, probleme de design (ne asiguram ca site-ul se incarca corespunzator pe mobil, tableta si laptop) etc

Continut duplicat – Continutul care nu este original, scris gresit, ori este prezent de mai multe ori pe site

Tintirea  cuvintelor cheie – Unul dintre aspectele promovarii websiteului include folosirea de cuvinte cheie, relevante afacerii pe care o aveti. Google va „citi” si va intelege astfel despre ce este site-ul si afacerea ta.

Audit offsite/offpage –  Backlink-urile sunt cele care paseaza autoritate site-ului tau. Cu cat o pagina web ori un site are mai multe referinte de calitate, cu atata ii va creste pozitia in Google.

Analiza Usability – Prin serviciul de promvare site se urmareste atragerea clientilor pe site, si convertirea lor in clienti. Vom analiza ce pagini sunt vizitate, cat timp petrec pe site, din ce referinte vin clientii, si ce strategii dau cu adevarat roade.

Raport detaliat – Vei fi instiintat printr-un raport de toate imbunatitirile aduse in procesul de promovare al siteului. Vei invata astfel ce eforturi presupune promovarea unui site, si cat de benefice sunt rezultatele acestuia.

Promovare site on-page

Promovarea siteului On-page se refera la actiunile si rezultatele care se reflecta in mod direct in interiorul site-ului. Vom enumera mai jos cativa dintre pasii pe care ii vom urma in procesul nostru de optimizare si promovare:

Viteza de incarcare – Traficul pe internet generat de catre dispozitivele mobile se afla intr-o continua crestere. Promovarea site-ului trebuie adaptat la dispozitivele clientilor. Astfel, un site mult prea lent, va frustra clientii, si ii va trimite la competitie. Agentia Mensis se va ocupa de optimizarea vitezei site-ului afacerii tale.

Optimizare Meta-Title – Tagul “Title” este primul element pe care il citesc motoarele de cautare. Robotii Google vor inexa continutul site-ului, in functie de titlul paginii. Acest lucuru ii va ajuta de asemenea si pe viitorii tai clienti sa inteleaga ce se afla pe pagina ori site-ul respectiv. Acest titlu va trebui sa fie cat mai descriptiv si concis, sa reprezinte cat mai fidel continutul de pe pagina respectiva. De cele mai multe ori se folosesc cuvinte cheie, insa nu este recomandat sa se faca promovarea pentru cuvinte dificile, unde competitia este foarte mare.

Optimizarea Meta-Descrierii – „Mata description” reprezinta o scurta descriere a paginii respective de circa 150 de caractere. Aceasta trebuie sa fie una atractiv atat pentru potentialii clienti, cat si pentru Google. Ea va fi de asemena, necesara si utila, si in cazul in care veti apela la campaniile platite PPC.

Taguri HTML – Site-urile web sunt construite astfel incat sa fie intelese de catre robotii de indexare. Acestea sunt contruite intr-un limbaj HTML. La nivelul acestui limbaj exista mai multe taguri, ori subtitluri. Putem enumera heading-urile H1, H2, H3, Bold [strong], Italic [em] etc. care pot fi percepute si interpretate de Google. H1 este textul cel mai important, deoarece reprezinta titul paginii web respective ( in general, pentru promovarea eficienta a site-ului, se tinteste un cuvant cheie). Un plan de organizare corect al tag-urilor HTML poate face diferenta intre un site care este gasit promovat de Google, si unul care este dificil de navigat si inteles.

Optimizarea cuvintelor cheie – Pentru promovarea websiteului, este recomandata folosirea a cat mai multe cuvinte cheie, termeni, sinonime, expresii, poze, clipuri relevante si din domeniu. Google poate intelege ce se afla intr-o poza, ori poate asculta continutul unui clip video. De asemena, greselile frecvente de ortografie atrag dupa ele penalizari minore. Trebuie gasit un echilibru intre optimizat si supraoptimizat. Google pune la dispozitie unealta gratuita Google Trends pentru analiza cuvintelor cheie, si a volumului generat de acesetea. Veti intelege astfel preferintele clientilor, in functie de spatiu si timp.

Optimizarea linkurilor – Link-urile de pe paginile site-ului catrea alte pagini in site, vor pasa autoritate si relevanta. De asemena, link-urile catre surse externe, il vor ajuta pe Google sa inteleaga nisa afacerii in care activati.

Optimizarea imaginilor – Google, desi poate intelege cu ajutorul inteligentei artificiale ce anume se afla intr-o poza, va va multumi daca il veti ajuta putin. De aceea, imaginile vor avea un titlu si o scurta descriere. Acest aspect va ajuta sa promovati si in alte motoare de cautare, care nu sunt la fel de avansate.

Email Marketing

Email – marketingul este un canal extrem de puternic si eficient de promovare a afacerii. Rezultatele acestuia insa, se vad dupa o perioada mai lunga de timp, pana strangi o baza de adrese de email solida.

Initial, poti construi destul de usor o lista de abonati, prin oferirea a diferite avantaje: e-book gratuit, reduceri, noutati. Apoi, toate persoanele care si-au dat acordul, vor face parte din campaniile tale de promovare prin email.

Costul promovarii site-ului prin acest tip de campanii este aproape de zero. Folosirea programelor automate, reduc semnificativ timpul investit. Aceste unelte trebuie insa folosite cu grija, pentru ca toate eforturile tale sa nu ajunga doar in lista de spam a clientilor.

Email marketingul, per total, este probabil cea mai lunga cale spre promovare. In cadrul unei campanii de Optimizare SEO, rezultatele se vad in medie dupa 6 luni. Email-urile se convertesc destul de greu in clienti, asta daca nu ai o baza foarte mare. Aceasta tehnica este utila insa in cadrul informarii clientilor.

Ce nu trebuie sa faci:

  • Nu colecta email-uri personale de pe forumuri sau alte site-uri. Doar email-uri de firma, care au fost facute publice
  • De asemena, colectarea de email-uri in mod automat (cu programe dedicate) de pe alte site-uri, este o practica interzisa, deoarece genereaza clienti abonati in mod abuziv
  • Nu folosi email-uri din alte surse (cumparate)
  • Verifica daca acele email-uri sunt valide. Multe campanii vor fi blocate si vor intra in spam, daca se dovedeste ca lista de „abonati” este doar o pacaleala
  • Nu incerca sa ademenesti clienti prin oferte abuzive cum ar fi „comanda acum” , „oferta irezistibla”. Acestea vor respinge clientii. Email-urile scurte si la obiect sunt cele care aduc cele mai multe rezultate.
promovare site off-page

Promovarea siteului off-page se face numai dupa ce a fost realizata promovrea siteului web on-page. Prin aceasta metoda de promovare, se face publicitate in exteriorul site-ului.

Procesul off-page este unul de constant si de durata. Google isi actualizeaza constant algoritmii de promovare. Daca site-ul tau ramane in urma, va cadea de pe pozitiile fruntase din motoarele de cautare. Abordarea generala pentru optimizarea off-site este reprezentata de:

Creare de linkuri– Atunci cand un site din domeniul in care activati va mentioneza pe o pagina ori un articol, se spune ca va paseaza autoritate. Google se uita constant dupa astfel de referinte. Cu cat site-ul tau este promovat mai intens in afara lui, si primeste link-uri si mentiuni de la site-urile de stiri, bloguri, forumuri, cu atat va fi perceput ca fiind mai valoros. Agentia Mensis va ofera campanii de advertioriale, prin care vom posta articole care vor face referire la site-ul afacerii. Astefel iti vei creste valoarea, dar si vizibilitatea.

Creare de continut – Continutul unic si de calitate este apreciat de oricine. Acesta poate fi cu usurinta distribuit pe retelele de socializare, si poate genera foarte multi vizitatori. Un site web se poate promova foarte usor prin aceasta strategie. Pe blogul personal al afacerii pot fi publicate articole despre ultimele noutati din companie, din domeniu, ori oferte promotionale. Google apreciaza site-urile bogate in continut, care fac referire si la alte site-uri din domeniu.

Social media – Facebook, Instagram si LinkedIn sunt doar cateva dintre platformele cel mai des folosite pentru promovare. Sunt afaceri care isi fac promovarea exclusiv cu aceste unelte. Multe companii serioase se uita mai intai la profilul tau de LinkedIn. Ne-am obisnuit sa apreciem o afacere in functie de cat de prezenta este aceasta in mediul online. O prezenta puternica si constanta, va ramane intiparita in mintea potentialului tau client. Promovarea site-ului si brand-ului in social media este un „must to” pentru companiile care vor sa creasca armonios !

Promovare site seo

Avantaje promovare site

Promovarea site-ului are trebui sa fie o prioritate daca doresti ca afacerea ta sa capete vizibilitate in mediul online.

Printre avantajele promovari site-ului se numara: cresterea numarului de clienti, vizibilitate mai mare pe motoarele de cautare, incredere si recunoastere din partea clientilor.

Agentia Mensis va ofera consultanta in alegerea serviciilor potrivite afacerii tale, de promovare site. Noi ne putem ocupa de crearea site-ului, de campaniile platitie PPC si de optimizarea SEO cu rezultate.

  • Campanii PPC
  • Web Development
  • SEO & Social

Esti pregatit sa-ti promovezi site-ul ?

Promovare site web si optimizare seo
Cere oferta