Campanii PPC
Campaniile PPC (Pay-Per-Click) reprezinta un model de publicitate rapid si eficient
Campanii ppc de promovare online
Promovare Online
Rezultatele campaniilor PPC pot fi rapid masurate, analizate si perfectionate pentru rezultate cat mai bune. Ne propunem sa crestem constant rentabilitatea campaniilor PPC si sa imbunatatim prezenta in mediul online a magazinului ori site-ului afacerii tale.
Cu ajutorul campaniilor PPC poti analiza rapid rezultatele, si esti in deplin control asupra bugetului investit. In comparatie cu optimizarea SEO, rezultatele se vor vedea imediat.
Vizibilitate imediata
Campanii PPC iti aduc vizibilitate imediata pe motoarele de cautare, ori pe retelele de socializare.
Rapoarte precise
Poti afla imediat cat de eficiente sunt campiile PPC, cu ajutorul unor sisteme de raportare precise si avansate.
Remarketing
Transforma rapid potentialii clienti in cumparatori. Multi utilizatori care au intrat in prima faza in contact cu reclama ta vor trebui re-tintiti.
Strategii avansate
Definirea obiectivelor si a indicatorilor de performanta, testarea si compararea rezultatelor, toate fac parte din procesul de promovare.
Agentie PPC cu experienta
Brandul tau conteaza!
O agentie PPC cu experienta te va ajuta sa setezi reclame care convertesc in vanzari. Inainte sa incepem un proiect, incercam sa-ti intelegem afacerea, sa trasam obiectivele si sa aflam care sunt asteptarile.
Reclamele noastre, in functie de strategiile alese vor genera like-uri, abonari pe email, clienti, vanzari si profit.
Exista diferite tipuri de campanii PPC, dar unul dintre cele mai frecvente tipuri este anuntul de cautare platit. Aceste reclame apar atunci cand oamenii cauta lucruri online folosind un motor de cautare precum Google – mai ales atunci cand efectueaza cautari comerciale, ceea ce inseamna ca cauta ceva de cumparat. Aceasta ar putea fi orice, de la o cautare mobila (cineva care cauta „pizza langa mine” pe telefonul lor) la o cautare a serviciilor locale (cineva care cauta un dentist sau un instalator in zona lor) la cineva care cumpara un cadou („Flori de Ziua Mamei” “) sau un element high-end, cum ar fi software-ul de intreprindere. Toate aceste cautari declanseaza reclame platite pe click.
In publicitatea plata pe click, companiile care difuzeaza anunturi sunt percepute numai atunci cand un utilizator face click efectiv pe anuntul sau, de unde si denumirea de „plata pe click”.
Alte forme de campanii PPC includ publicitate afisata (de obicei, difuzarea de reclame banner) si remarketing.
Cum functioneaza publicitatea intr-o strategie de campanii ppc?
Pentru ca anunturile sa apara alaturi de rezultatele unui motor de cautare (denumit in mod obisnuit pagina de rezultate a motorului de cautare sau SERP), agentii de publicitate nu pot plati pur si simplu mai mult pentru a se asigura ca anunturile lor apar mai proeminente decat anunturile concurentului lor. In schimb, anunturile fac obiectul a ceea ce este cunoscut sub numele de licitatie publicitara, un proces complet automatizat pe care Google si alte motoare de cautare majore il utilizeaza pentru a determina relevanta si validitatea reclamelor care apar pe SERP-urile lor.
Cum functioneaza cuvintele cheie in publicitatea pay-per-click?
Dupa cum ii spune si numele, Licitatia publicitara este un sistem de ofertare. Aceasta inseamna ca agentii de publicitate trebuie sa liciteze in conditiile pe care doresc sa le „activeze” sau sa le afiseze anunturile. Acesti termeni sunt cunoscuti sub numele de cuvinte cheie.
Spuneti, de exemplu, ca afacerea dvs. este specializata in echipamente de camping. Un utilizator care doreste sa cumpere un cort nou, sac de dormit sau soba portabila ar putea introduce cuvantul cheie „echipament de camping” intr-un motor de cautare pentru a gasi comerciantii care ofera aceste articole.
In momentul in care utilizatorul isi depune interogarea de cautare, motorul de cautare efectueaza calcule algoritmice complexe pe care se bazeaza licitatia publicitara. Aceasta determina ce anunturi sunt afisate, in ce ordine si in ce agent de publicitate.
Intrucat trebuie sa platiti pentru fiecare click pe anunturile dvs., este obligatoriu sa licitati numai pentru cuvinte cheie care sunt relevante pentru afacerea dvs., astfel incat sa puteti fi sigur ca veti obtine rentabilitatea investitiei din cheltuielile dvs. publicitare. Un instrument de cuvinte cheie va poate ajuta sa gasiti cuvintele cheie potrivite pentru a licita, care sunt atat susceptibile de a genera vanzari sau conversii, si nu sunt costisitoare prohibitiv.
Desi elementele de baza ale publicitatii cu plata pe click sunt simple, administrarea unui cont de cautare platit cu succes poate fi altceva. Multi agenti de publicitate nu pot pur si simplu sa dedice timpul si efortul necesar pentru a fi la curent cu evolutia catre Google AdWords si Bing Ads, iar multi lipsesc oportunitati valoroase de a-si dezvolta afacerea prin intermediul campaniilor PPC.
Ce benficii aduce o strategie de campanii ppc?
- Exista persoane care cauta produsele sau serviciile dvs. pe motoarele de cautare
Sunt peste 2 miliarde de persoane online. 93% din activitatile online pornesc de pe un motor de cautare. Exista 40.000 de cautari in fiecare secunda si 3,5 miliarde de cautari pe zi. Exista milioane de oportunitati pentru ca afacerea dvs. sa se regaseasca pe motoarele de cautare.
De fapt, un studiu recent a aratat ca publicitatea Pay per Click este una dintre primele trei surse pentru conversiile pe pagini. Ei bine, iata cateva statistici mai interesante. Stiati ca 65% dintre utilizatorii care sunt cu adevarat in cautarea de a achizitiona ceva fac click pe aceste anunturi platite? Si 75% dintre utilizatorii care cauta ceva – fie ca este un produs sau serviciu – vor vizita magazinul pe care il vor gasi in acea zi? Acum ar trebui sa fie suficiente motive pentru care sa incercati campaniile PPC.
- Campaniile PPC conduc la rezultate imediate
Puteti face reclama miilor de oameni care va cauta afacerea. Aceasta este diferenta cheie intre beneficiile publicitatii PPC si beneficiile SEO. Publicitatea PPC ofera satisfactii imediate.
- Campaniile PPC va ofera un aspect profesional
Cine nu are incredre intr-un site care are apare printre primele anunturi pe Google? Imaginati-va ca mergeti intr-un magazin si imediat ce intrati, veti gasi ceea ce cautati. Asa functioneaza campaniile PPC, reclamele dumeavoastra apar deasupra rezultatelor cautarii. Reclamele dvs. PPC sunt primul lucru pe care cercetatorii il vor vedea dupa introducerea interogarii de cautare. Este mai probabil sa convertiti traficul de cautare, deoarece sunteti una dintre primele optiuni.
- Campaniile PPC atrag traficul de calitate
Traficul pe motoarele de cautare este cel mai bun trafic. De ce? Pentru ca oamenii cauta de fapt problema pe care o rezolvati. Puteti „trage” traficul catre afacerea dvs. Nu trebuie sa „impingeti” reclame pentru a convinge oamenii sa cumpere. Traficul de cautare este deja interesat de produsele si serviciile dvs.
- Campaniile PPC stimuleaza dramatic traficul de site-uri web
Publicitatea PPC poate spori semnificativ traficul site-ului dvs. web. Puteti conduce sute si mii de click-uri pe site-ul dvs. web. Dar, cea mai buna parte este ca persoanele care fac click pe anunturile dvs. sunt persoane care sunt sincer interesate de afacerea dvs.
- Traficul campaniilor PPC este mai probabil sa se converteasca
Traficul de cautare este mai probabil sa se converteasca decat alte surse de trafic. De fapt, traficul de cautare are cele mai bune rate de conversie pentru majoritatea site-urilor web. Pozitionandu-va pe motoarele de cautare, va pozitionati afacerea pentru a castiga mai multe conversii.
- Campaniile PPC cresc veniturile, vanzarile si oportunitatile
Dintre toate avantajele publicitatii PPC, aceasta pare a fi cea care are cea mai buna rezonanta cu proprietarii de afaceri. Si de ce nu ar fi asa? Publicitatea PPC va mareste veniturile, vanzarile si oportunitatile. Atata timp cat oferiti produse sau servicii excelente, publicitatea PPC va conduce probabil conversii. Mai jos este o captura de ecran a unei afaceri cu care lucram cu cea care a cheltuit 1.783,22 USD in publicitate PPC si a generat peste 4.350,00 USD in venituri. Au cheltuit in medie 44,58 USD pe vanzare.
Cu toate acestea, nu este usor. Experienta beneficiilor publicitatii PPC necesita timp si costa cheltuieli. Puteti cheltui cu usurinta prea multi bani si puteti deveni nerentabili prin publicitate PPC. Pentru a avea succes, va recomandam sa folositi un specialist PPC cu experienta sau sa angajati un specialist in publicitate. Preturile profesionale pentru managementul PPC variaza in mod normal intre 400 si 800 $ / luna, astfel incat, in mod normal, este mai rentabil sa externalizezi o agentie pentru acest lucru.
- Campaniile PPC sunt masurabile
Publicitatea PPC este masurabila. Puteti masura cu usurinta rentabilitatea cheltuielilor dvs. publicitare. Puteti urmari ce reclame, cuvinte cheie sau destinatii de plasare publicitare care conduc cel mai mult. Puteti instala urmarirea conversiilor pentru a urmari un numar de conversii pe care le primiti. Puteti utiliza aceste valori pentru a lua decizii educate in campania dvs. de publicitate PPC.
- Formatele campaniilor PPC sunt mai bune decat listarile organice
Formatele de publicitate PPC sunt mai bune decat listarile organice. Aveti mai multe optiuni care va vor ajuta sa generati mai multe rezultate. Aceste optiuni va ajuta sa adaugati mai multa valoare cautatorilor. Cateva exemple ar fi posibilitatea de a instala urmarirea apelurilor, link-urile site-ului si recenzii ale clientilor in reclamele dvs. PPC.
- O campanie PPC nu depinde de modificarile SEO sau Google Algoritm
Spre deosebire de listarile organice, publicitatea PPC nu este la fel de riscanta. Succesul dvs. nu depinde in mare masura de modificarile algoritmice Google sau de optimizarea site-ului dvs. Publicitatea PPC este mai mult un joc cu numere. Numerele principale pe care trebuie sa le analizezi este suma de bani pe care o cheltuiesti si suma pe care o primesti.
- Publicitatea PPC va poate ajuta sa va construiti SEO
Informatiile din publicitatea PPC va pot ajuta sa va construiti strategia SEO. Publicitatea PPC va va ajuta sa identificati cuvintele cheie de cautare care sunt cele mai valoroase pentru compania dvs. Valoarea va fi determinata de cuvintele cheie de cautare care conduc cele mai multe conversii catre compania dvs.
- Campaniile PPC va ajuta clientii sa ia decizii in cunostinta de cauza
Clientii dvs. utilizeaza motoarele de cautare pentru cercetare. Isi folosesc concluziile pentru a-i ajuta sa ia decizii in cunostinta de cauza cu privire la optiunile disponibile. O campanie PPC va permite sa ajungeti la potentiali clienti si sa ii educati. Acest lucru creeaza indirect incredere, dar cel mai important ii ajuta sa ia o decizie in cunostinta de cauza.
- Campaniile PPC pot conduce vanzari offline
Publicitatea PPC poate conduce vanzarile offline. Daca aveti o locatie fizica, probabil ca clientii dvs. vor intra in magazinul dvs. dupa ce au vazut una dintre reclamele dvs. Desi tranzactia nu a avut loc online, calatoria lor a inceput cu o cautare online. Aceasta tendinta este probabil sa creasca pe masura ce clientii se bazeaza pe motoarele de cautare pentru a-si ghida deciziile de cumparare.
- Publicitatea PPC este extrem de vizata
Publicitatea PPC este extrem de vizata. La fel ca si cautarea organica, puteti viza pe cuvinte cheie. Cu toate acestea, ca agent de publicitate, veti avea forme mai avansate de optiuni de directionare. Puteti viza anunturile dvs. in diverse locatii. Puteti viza sute de cuvinte cheie in acelasi timp. De asemenea, puteti viza oamenii dupa comportamentele si interesele lor online. Campaniile PPC ofera un nivel mai mare de precizie decat cautarea organica si formele traditionale de publicitate.
- Publicitatea PPC este mai inteligenta decat alte forme de publicitate
Campaniile PPC va ofera un avantaj fata de alte forme de publicitate. Acest lucru se datoreaza imenselor date pe care agentii de publicitate PPC le au la discretia lor. Agentii de publicitate PPC pot face reclame la contactele de e-mail, vizitatorii site-ului sau persoanele care au vizitat magazinul lor. Acest lucru va permite sa nu achizitionati doar clienti noi, dar sa cresteti achizitiile repetate de la cumparatorii precedenti.
16.Campaniile PPC cresc recunoasterea marcii
Publicitatea PPC va va construi capitalul de marca. Cu alte cuvinte, publicitatea PPC va ajuta oamenii sa constientizeze marca dvs. Constientizarea este importanta, deoarece vizitatorii site-ului dvs. web nu pot fi intotdeauna gata sa cumpere. Cu toate acestea, fiind constienti de ofertele dvs., acestea pot achizitiona in viitorul apropiat.
- Campaniile PPC va mareste atributia de client
Publicitatea PPC va va creste atributia de client. O atributie este de mai multe ori publicul tau va vede brandul. Cu cat vor interactiona cu afacerea dvs., cu atat se vor converti. Publicitatea PPC va va ajuta sa cresteti punctele de contact cu publicul dvs. si va duce la mai multe conversii in viitor.
- Concurentii dvs. folosesc campanii PPC pentru a creste
Ucide sau a fi ucis. Concurentii dvs. utilizeaza publicitate PPC pentru a-si dezvolta afacerile in mod semnificativ. Daca nu faceti publicitate la cautare, predati vanzarile si cota de piata concurentei dvs.
- Campaniile PPC va ajuta sa castigati cota de piata.
Cautarea este despre a fi primul. Daca nu esti primul, esti ultimul. Castiga cota de piata fiind primul. Daca sunteti prima optiune, clientii dvs. nu vor sti niciodata despre sutele de alternative. Cu exceptia cazului in care defileaza la pagina 10 din Google.
- Campaniile PPC va pot ajuta sa concurati cu intreprinderi mai mari
Intreprindrile mari petrec mult timp pentru a implementa campanii PPC si tot nu ajung la un public atat de mare. Cu toate acestea, exista oportunitati semnificative de a concura cu concurenti mari pe PPC. Puteti viza cuvinte cheie mai putin populare, de nisa, lipsite de concurentii dvs. Va puteti difuza anunturile in diferite momente. Daca va ganditi critic, puteti intra in usa din spate si puteti obtine un avantaj fata de companiile mari. Acesta este un alt motiv pentru care ar trebui sa utilizati un serviciu de gestionare PPC.
- Campaniile PPC va va ajuta sa intrati pe noi piete
Publicitatea PPC este instrumentul perfect pentru stimularea expunerii pentru noi produse si servicii. Puteti conduce imediat traficul pe site-ul dvs. web pentru a va promova noile oferte. Publicitatea PPC va permite sa testati piata si sa va extindeti in ritmul propriu.
- Publicitatea PPC este in timp real
Un beneficiu major al publicitatii PPC este natura reala a acesteia. Poti sa te uiti la rezultatele tale in timp real. Si, daca nu sunteti multumit de rezultate, puteti efectua ajustari la campania dvs. imediat pentru a face ajustari.
Acest lucru nu este posibil cu alte forme de publicitate. Daca investiti in anunturi radio, anunturi de televiziune sau mass-media, nu puteti modifica anuntul imediat daca nu vedeti rezultate. Va trebui sa muscati glontul si sa luati pierderea. Publicitatea PPC va poate ajuta sa reduceti imediat pierderile si sa faceti ajustari pentru a obtine mai multe conversii.
- Cheltuielile de publicitate PPC sunt controlabile
Cand vine vorba de stabilirea unui buget de publicitate, mingea este in curtea dvs. Cu publicitate PPC, va stabiliti bugetul. Puteti creste cu usurinta bugetul sau il puteti micsora. Publicitatea PPC va permite sa aveti un control complet asupra destinului campaniei dvs. publicitare.
Cu toate acestea, uneori aceasta vointa libera poate reveni pentru a va bantui. Daca scapi, este posibil sa nu obtii suficienta expunere la cheltuielile efective. Daca depasiti o campanie publicitara gresita, puteti pierde mii de dolari. Utilizati un serviciu de administrare PPC pentru a evita pierderea de bani pretiosi si timp pentru a obtine mai multe vanzari.
- Platiti doar atunci cand cineva face click pe reclama PPC
Lucrul bun despre campaniile PPC este ca platiti doar pentru actiuni. Sunteti taxat doar atunci cand cineva face click pe anuntul dvs. Aceasta inseamna ca, daca difuzati un anunt care ajunge la 10.000 de persoane, dar nimeni nu face click pe el, nu trebuie sa platiti niciun ban. In plus, pe masura ce incepeti sa vedeti conversii, puteti configura campania in care platiti doar pentru conversii. Platesti doar pentru rezultate.
- Campaniile PPC au capacitati de testare
Cu publicitate PPC, puteti testa diverse cuvinte cheie si reclame. Puteti testa testele A / B in reclame pentru a vedea care vor genera cele mai multe rezultate. Testarea split A / B este procesul de difuzare a mai multor reclame cu mici variatii. Scopul este de a determina care combinatie functioneaza cel mai bine pentru afacerea dvs. Posibilitatea de a testa reclame va va ajuta sa va maximizati cheltuielile cu publicitatea PPC.