Probabil ați mai auzit, până acum, despre Chandler Bolt. Dar, dacă nu ați auzit, în acest articol veți afla mai multe despre el și despre cum vă poate ajuta povestea lui.
Pentru a citi tot articolul despre Chandler de la Business Insider, faceți click aici.
Poate vă întrebați, cum a ajuns aici?
Aici intervine puterea și frumusețea marketing-ului online.
Acest băiat de 21 de ani a câștigat sute de mii de dolari, chiar din propria sa locuință.
Nu este nevoie de faimă, interviuri exclusiviste, invitații la vreun talk-show, doar de un bun marketing online.
Nu trebuie să șiți foarte multe despre cine este Chandler Bolt. Este de ajuns să cunoașteți faptul că a câștigat o grămadă de bani și îi ajută și pe alții să facă același lucru.
Compania sa, Self-Publishing School, îi ajută pe oameni să publice cărți pe Amazon și să câștige bani din asta.
Acesta este un lucru bun, în special, pentru introvertiți!
În trecut, extrovertitii aveau șanse mult mai mari de a deveni bogați și de succes.
De ce? Pentru că, implica multă comunicare și socializare.
Trebuia să angajezi personal și să construiești o companie uriașă. Sau, pentru o carieră în artă, muzică, filme etc., trebuia să comunici cu fiecare persoană din industria ta și să îi faci să te cunoască.
Deși relațiile pe care le aveți cu alte personae încă reprezintă o afacere uriașă, astăzi le puteți obține direct de pe canapea, fiind totul mult mai simplu și convenabil.
În prezent, îți poți construi propria afacere chiar din confortul propriei locuințe, oricând dorești.
Însă, pentru ca afacerea ta să aibă succes, ai nevoie de ajutorul marketing-ului online.
Ce înseamnă marketing-ul online?
Este bine de știut că, nu orice campanie de marketing digital este automat o formă de marketing online.
Marketing-ul online reprezintă orice instrument, strategie sau metodă de promovare a numelui companiei către public. Reclamele pot lua multe forme diferite, iar unele strategii se concentrează pe mesaje subtile, mai degrabă, decât pe reclame clare.
Astfel, marketing-ul online este modalitatea prin care poți atrage oamenii în direcția ta, prin intermediul Internetului, pentru a aduce profit companiei dvs.
Există, însă, 7 sub-categorii ale marketing-ului online.
- Optimizarea motoarelor de căutare (SEO)
Ați mai auzit de Search Engine Optimization până acum, cu siguranță. Am mai discutat despre acest subiect și pe blog-ul site-ului nostru.
Dar, pentru a înțelege mai bine marketing-ul online și ce implică acesta, este important să stăpâniți foarte bine această strategie, fiind esențială în domeniul online.
După cum am mai menționat și în celelalte postări, SEO este procesul de optimizare a conținutului dvs. online, astfel încât motoarele de căutare îl vor afișa ca rezultat de top pentru căutările pe baza unui anumit cuvânt cheie.
Pentru a realiza un SEO, în mod corect și de succes, trebuie să urmați câțiva pași foarte importanți:
Pasul 1: Publicați o infografic foarte bun
Pasul 2: Prospectare simplă (dar eficientă) a link-urilor
Pasul 3: Afișați infograficul dvs.
Pasul 4: Realizați și conținut gratuit
Pasul 5: Adăugați link-uri contextuale
Pare ușor, nu? Este ușor dacă urmați pașii în mod corespunzător, însă va dura ceva timp până veți vedea rezultatul dorit.
Prin acest backlink puteți învăța mai multe despre infografice.
Pentru a vă putea ajuta să ințelegeți mai bine modul în care funcționează SEO și caracteristicile acestuia, v-am pregătit câteva link-uri utile despre cuvintele cheie, despre construirea corectă a link-urilor și despre criteriile de realizare a rank-ului (topului).
SEO-ul conține 2 sectoare după care funcționează: On-page și Off-page.
On-page SEO
Majoritatea activităților de “pe pagină” (on-page) pentru SEO nu sunt legate de factori de clasare directă, ci mai degrabă de factori indirecți, cum ar fi rata de accesări și timpul de activitate pe site.
De exemplu, o sarcină SEO pe pagină obișnuită este optimizarea meta descrierii și a titlului.
Titlul și meta descrierea sunt cele care apar ca rezultat al unei căutări pe Google.
Deși plasarea cuvintelor cheie în titlu și descriere îi poate ajuta pe utilizatori să navigheze mai rapid printre conținut, aceasta nu ajută creșterea, în mod direct, în clasament.
Așadar, simpla introducere a cuvintelor cheie în meta descriere și titlu nu reprezintă o opțiune.
Însă, acestea ajută creșterea ratei de click. Când titlul și meta descrierile sunt mai convingătoare sau legate de subiectul căutat de o anumită persoană, vă puteți aștepta la cât mai multe accesări pe site.
Și cu cât este mai mare rata de accesări, cu atât sunt mai mari șansele de a vă clasa cât mai bine în topul căutărilor.
Google are ca scop oferirea celei mai bune experiențe de utilizator posibile. Deci, dacă Google observă că postarea dvs. care ocupă locul #10 în clasament are o rată de accesări mai mare decât cea de deasupra dvs., vă vor muta conținutul mai sus, în top.
SEO on-page constă din câteva elemente majore de care trebuie să știți:
- Erori de accesare cu crawlere
- Cercetarea cuvintelor cheie
- Optimizarea paginii
- Viteză
Erori de accesare cu crawlere
Erorile de accesare ale roboților de indexare pot fi de la o eroare 404 (link incorect), până la conținutul duplicat. Toate aceste probleme vă pot aduce site-ului dvs. web:
- Viteză lentă
- Locul în clasament afectat
- Sancțiuni de la Google
- Risc crescut ca utilizatorii să părăsească site-ul dvs
Dacă ați văzut vreodată așa ceva pe site-ul dvs., este o eroare de legătură întreruptă care poate provoca probleme majore:
Erorile 404 vă pot afecta traficul puternic, dacă o altă sursă externă se conectează la acestea.
Dacă ați afișat conținutul pe un alt site, dar link-ul acela este rupt, riscați să pierdeți o mulțime de trafic pe site.
Unul dintre cele mai rapide instrumente de remediere a erorilor de accesare cu crawlere, care ar putea afecta site-ul dvs. este Screaming Frog.
Este un instrument SEO tehnic care vă poate scana site-ul gratuit, oferindu-vă informații detaliate despre ce trebuie să remediați și cum să faceți acest lucru:
Cercetarea cuvintelor cheie
Cercetarea cuvintelor cheie este un proces fundamental în orice plan de joc de marketing online pentru SEO.
Cuvintele cheie sunt ceea ce căutați într-un motor de căutare pentru a găsi conținutul pe care îl căutați.
De exemplu, tastați „Ghid Marketing Online” pe Google – acesta ar fi un cuvânt cheie. Și paginile pot viza aceste cuvinte cheie pentru a concura în clasament.
Există câteva tipuri de cuvinte cheie pe care trebuie să le cunoașteți înainte de a efectua o strategie de bază de cercetare a cuvintelor cheie. Există două tipuri majore de cuvinte cheie:
- Cuvinte cheie lungi: sunt formate din 3-5 + cuvinte. Acestea sunt adesea mai ușor de vizat datorită specificității, traficului mai redus și concurenței mai reduse
- Cuvinte cheie principale sau mai scurte: sunt cuvinte cheie cu un singur cuvânt sau cu două cuvinte, care sunt mai generale. De exemplu, „geacă de iarnă” ar fi un cuvânt cheie competitiv.
Cel mai bine este să realizați un mix între cei doi termeni, pentru cea mai bună strategie SEO.
Pentru a efectua cea mai bună combinație de cuvinte cheie, aveți nevoie este un instrument de cuvinte cheie, cum ar fi Moz sau Planificatorul de cuvinte cheie AdWords.
Pur și simplu introduceți subiectul de bază despre care doriți să vorbiți în următoarea dvs. postare sau pagină:
Căutarea cuvântului cheie de bază vă va oferi o listă de valori care va indica volumul (câte căutări există pe lună), dificultatea (clasarea concurenței pentru acesta) și numărul de accesări care provin din căutare.
Vă va oferi, de asemenea, și sugestii de cuvinte cheie.
În general, atunci când doriți să alegeți cuvinte cheie pentru următoarea dvs. postare pe blog, trebuie să găsiți termeni mai lungi, cu volum mai mare și scoruri de dificultate mai mici.
Optimizarea paginii
Optimizarea paginii este un pas critic în procesul de SEO. Optimizarea paginii presupune efectuarea unor sarcini de bază pentru a vă optimiza pagina pentru anumite cuvinte cheie și pentru motoarele de căutare.
Totul, de la adresele URL, la link-urile interne, poate avea un impact asupra performanței paginii dvs.
Această listă pentru SEO on-page vă poate ajuta să țineți pasul cu fiecare postare pe care o faceți:
Acești factori vă pot ajuta să vă construiți conținutul de pe pagină, într-un mod cât mai corect și cât mai potrivit utilizatori.
Îmbunătățiți viteza paginii dvs.
Unul dintre cei mai mari factori pentru a vă asigura succesul, este îmbunătățirea vitezei cu care se încarcă pagina dvs.
Când vine vorba de optimizarea motorului de căutare, veți dori să aveți un conținut care să se încarce cât mai rapid. De asemenea, Google favorizează site-urile care se încarcă rapid.
Astfel, cu cât viteza dvs. de pe site este mai rapidă, cu atât veți crește și mai mult în clasament:
Standardele actuale ale Google afirmă că, cea mai bună viteză este de cel mult trei secunde. Cu toate acestea, majoritatea afacerilor din fiecare industrie sunt încă prea lente:
Google oferă la dispoziția fiecărui utlizator instrumente gratuite de măsurare a vitezei dvs., precum Test my site și Pagespeed Insights. Acestea vă pot ajuta să vă îmbunătațiți viteza site-ului dvs., intr-un mod eficient, oferindu-vă soluții detaliate pentru orice problemă legată de vitză ați avea.
Off-page SEO
Off-page SEO este exact opusul optimizării de tip on-page.
Pentru a vă îmbunătăți optimizarea motorului de căutare off-page, aveți nevoie de crearea unor link-uri, publicarea externă a conținutului dvs. (pe alte site-uri, diferite față de al dvs.) sau promovarea pe rețelele sociale.
Construirea de link-uri
Construirea de linkuri este cel mai important factor în orice strategie SEO off-page. Un videoclip din 2016 care îl prezintă pe Andrey Lipattsev, un Senior Strategist pentru Calitatea Căutării la Google, sugerează că, link-urile și conținutul unui site au fost denumiți ca primii doi factori de clasare a unui site.
Acest lucru a fost confirmat, chiar de către Google.
Construirea de link-uri poate părea dificilă, dar este necesar să folosiți strategia cu SEO, pentru un marketing online efectuat într-un mod corect.
Clasarea cât mai sus, cu ajutorul link-urilor implică multe, de la numărul total de link-uri până la calitatea acestor link-uri și diversitatea surselor.
Pentru a reuși să vă clasați cât mai bine în clasament, veți avea nevoie să folosiți regula 90/10 a construirii link-urilor:
Ce implică, mai exact? Aceasta sugerează că, ar trebui ca 90% din timpul dvs. să îl petreceți creând conținut foarte calitativ, iar 10% construind link-uri.
Deoarece, fără conținut calitativ, nu veți avea traficul și vânzările de care aveți nevoie, pe site-ul dvs.
În prezent, cea mai bună modalitate de a crea backlink-uri, este prin intermediul influencerilor.
Influencerii, la momentul actual, sunt cea mai bună sursă de promovare a oricărui tip de produs sau serviciu.
Mai jos sunt cateva link-uri care vă pot ajuta în crearea și construirea backlink-urilor:
- Ghidul avansat pentru construirea de link-uri
- 9 link-uri de resurse care vă vor urca în clasamentul de căutare
- Cum să creați backlink-uri de înaltă calitate
- 13 Strategii eficiente de construire a link-urilor pentru comercianții ocupați
Publicarea conținutului pe rețelele sociale este o modalitate excelentă de a contribui indirect la strategia dvs. SEO off-page.
Atunci când distribuiți cele mai recente postări pe rețelele de socializare, ajutați la răspândirea acestora către noi segmente de public. Astfel, atrageți mai mulți utilizatori și puteți obține mai multă recunoaștere a mărcii dvs.
Un instrument precum Buffer v-ar putea ajuta să vă programați conținutul în avans:
- Marketing cu motoarele de căutare (SEM)
SEM este varianta SEO, doar că în acest caz, puteți să plătiți ca să ajungeți în topul rezultatelor căutării, în loc să asteptați chiar câteva luni până vor da rezultat eforturile dvs. de promovare și optimizare conținut cu SEO.
Și întrucât este primul lucru pe care oamenii îl văd pe pagină, probabil veți primi o mulțime de accesări pe site-ul dvs. Dar, va fi nevoie să plătiți pentru fiecare accesare.
În funcție de cuvântul cheie pe care îl doriți să apară ca rezultat, există prețuri diferite.
Cuvintele cheie pe care oamenii le caută mult sunt mai competitive și, prin urmare, sunt mai scumpe.
Unele cuvinte cheie pot costa până la câteva sute de dolari pe un singur click.
Este, într-adevăr o strategie excelentă, însă aceasta funcționează numai dacă aveți posibilitatea și siguranța de a vă recupera imediat costurile publicitare.
Încercați să nu aruncați zeci de mii de dolari în campaniile Google AdWords, fără să vă asigurați că este totul este rentabil și veți reuși să vă recuperați investiția.
Pentru a avea succes cu SEM, trebuie să oferiți un produs sau un serviciu plătit, așa că, dacă doriți să produceți conținut gratuit, nu vă pierdeți timpul și banii cu SEM.
Din fericire, evitarea greșelilor de a plăti pentru click-uri nevaloroase nu este atât de grea pe cât ați putea crede. Trebuie doar să aveți un plan de marketing foarte bine pus la punct.
Google AdWords este o modalitate foarte bună pentru a obține un profit mult mai mare, decât investiția pe care o veți face, însă trebuie să fiți foarte pregătiți în aces caz.
Jerry Banfield este o sursă excelentă înainte a începe să utilizați Google AdWords, indiferent dacă sunteți o afacere mare sau un simplu antreprenor.
Jerry și-a câștigat existența ca instructor cu normă întreagă pe Udemy, generând adesea 30.000 de dolari sau chiar mai mult, în venituri lunare.
- Marketing de conținut
Jon Morrow este un creator de conținut de succes.
Blogul său, Boost Blog Traffic, are peste 500.000 de cititori lunari.
Marketing-ul de conținut se referă la a oferi publicului o valoare relevantă și în timp util.
Primul pas pentru a face acest lucru este să vă cunoașteți bine informațiile de bază ale companiei. Jon asta a făcut și a reușit să-și transforme blog-ul într-un venit de șase cifre, venit lunar.
Rareori găsești persoane care să îți ofere un ghid de la A-Z în orice domeniu, mai ales dacă acea persoană a excelat, de asemenea, în acel domeniu.
Jon Morrow reușește să ofere cititorilor săi, pas-cu-pas, tot ce au nevoie să știe ca să poată să ajungă să câștige, precum a câștigat el.
În plus, acesta aduce și vizitatori pe blog-ul său, care v-ar putea ajuta să învățați și despre alte ramuri ale marketing-ului online precum marketing-ul prin e-mail, Google Analytics și cum să creezi relații online.
Strategia de marketing a lui Jon este destul de inteligentă, una care reușește să îi atragă pe cititori și să îi facă să vrea să afle mai multe, citind, într-un final tot articolul postat. Asta este cheia, de fapt.
Felul în care Jon vorbește despre subiectele abordate pe blog, este unul nemaivăzut, până acum. Acesta se referă la o anumită problemă legată de blogging, ca la o boală. În mod evident, oricine ar vrea să afle cum se tratează, nu? Astfel, se creează o curiozitate din partea cititorilor și sunt atrași de acel subiect.
Conținutul este diferit și poate avea orice formă, precum poze, podcast-uri, blog-uri, videoclipuri etc.
Așa că. dacă blogging-ul nu este punctul vostru forte sau nu vă pasionează, puteți alege să faceți altceva, iar atât timp cât veți crea conținut la care și utilizatorii se pot raporta, atunci veți avea succes, cu siguranță.
Ca să aveți o strategie foarte bună de marketing de conținut, este important să creați conținut de calitate și să fie valabil pentru orice persoană.
- Marketing pe social media
Rețelele sociale sunt la putere acum. Această industrie este gigantică, iar rata sa de creștere este din ce în ce mai mare și nu cred că va scădea prea curând.
Până acum, există sute de rețele de socializare.
Acest subiect este vast și ar avea nevoie de un ghid întreg, dar dacă doriți să aveți succes cu rețelele de socializare, cel mai bun pentru acest domeniu este Gary Vaynerchuk.
Acesta a scris trei bestseller-uri din New York Times (dintre care două se concentrează exclusiv pe modul de utilizare a rețelelor sociale pentru afacerea dvs.) și conduce una dintre cele mai mari agenții media din lume.
Pe Twitter a reușit să adune 1,64 milioane de urmăritori, datorită înțelepciunii și implicării de care dovadă cu o mulțime de oameni.
Câteva milioane de oameni îi urmăresc fiecare mișcare, pe toate platformele sociale. Dacă îl urmărești îndeaproape, poți învăța de la el arta social media.
Una dintre cele mai mari idei de la Gary este „conținutul urmează contextul”.
El adoptă ideea: „Conținutul este rege, dar contextul este zeu”. Ceea ce vrea să spună este că, dacă nu respecți contextul fiecărei platforme de socializare, nu vei avea succes.
De exemplu, aș fi putut posta acest subiect de pe blog, ca o postare pe Instagram? Nu! Nu ar fi fost potrivit și nu ar fi avut niciun sens.
Pentru asta sunt blog-urile și YouTube.
Așa că, în loc să folosiți retelele de socializare, ca pe un canal de ditribuție pentru conținutul pe care l-ați creat pe o anumită platformă, încercați să adaptați conținutul cu contextul în care vă aflați, pentru fiecare platformă.
Mai jos aveți câteva link-uri utile, care v-ar putea ajuta să aveți succes cu rețelele de socializare:
- 17 Idei de postări pe Facebook pentru antreprenori cu firme mici
- 20 funcții pe Facebook, Twitter, LinkedIn și Pinterest despre care nu știai că există
- Marketing-ul pe Instagram: Ghidul complet pentru succes garantat pe Instagram
- Cel mai mare studiu de Social Media: Când este cel mai potrivit să postezi, studiu bazat pe 4.8 milioane de tweets
- Rețele sociale folosite în marketing
La momentul actual, Instagram este platforma cea mai utilizată și cea mai ușor de folosit în scop de promovare și plasare reclame.
Acesta, fiind mult mai fixat pe vizual (față de Facebook), face tot procesul de navigare mult mai simplu și informațiile mai ușor de procesat.
Snapchat este, de asemenea, o platformă cu mare potențial pentru promovarea unui brand, mai puțin cunoscută, față de Instagram sau Facebook.
Precum Instagram, Snapchat este la fel de centrat pe vizual, însă este mai restrâns cu privire la posibilitățile pe care le oferă, având mai mult opțiunea de a posta „povești”, ci nu postări permanente sau care să durează mai mult de 24 de ore.
Cu toate acestea, Snapchat este folosit intens, în scop de marketing.
Facebook este cea mai cunoscută platformă de socializare și poate, încă este cea mai utilizată.
Însă, în ultimii ani, acesta a scăzut considerabil, utilizatorii mutându-se pe celelalte platforme precum Instagram, Twitter, Snapchat.
Facebook este singura platforma (momentan) care are toate caracteristicile necesare, de la actualizarea unei stări, la adăugarea unei povești sau a unei poze etc. Oportunitățile de promovare sunt numeroase.
Twitter este o platformă foarte simplă de rulat reclame de promovare, care începe să crească din ce în ce mai mult.
- Plătești pentru fiecare click (PPC)
Pay-per-click (PPC) înseamnă exact ce spune și numele, platești pentru fiecare accesare pe care o primești la o anumită reclamă pe care ai creat-o.
Sună asemănător cu SEM, (Search Engine Marketing), nu? Ei bine, SEM face parte din categoria de promovare PPC.
Cele mai populare platforme care sunt folosite pentru promovarea de tip Pay-per-click sunt Facebook si Google AdWords.
Pe Facebook, poți face o reclamă, exact cum faci și o postare: mai întâi specificați tipul de audiență către care vă axați (puteți să fiți specific cu date precum vârstă, sex, țară etc.), iar apoi adăugați suma pe care sunteți dispus să o plătiți pentru fiecare click.
Apoi, Facebook își va face treaba și va rula reclama dvs. în bara de noutăți a fiecărui utilizator (conform datelor pe care le-ați specificat).
Ce este important de menționat este că, PPC folosește o modalitate mult mai subtilă de a afișa reclame utilizatorilor săi. Aceste reclame apar ca niște simple postări pe Facebook, fiind mult mai ușor de agreat și de a atrage clienții. În plus, datorită informațiilor specifice, pe care le adăugați la începutul creării reclamei, legate de clienții-țintă, este mult mai ușor de a vă asigura că, reclama dvs. este văzută de clienți relevanți și interesați de produsul/serviciul dvs.
Google AdWords
Pentru promovarea PPC, Google AdWords este cea mai bună și populară platformă pe care o puteți folosi.
Spre exemplu, venitul net din reclamele digitale a fost de aproape 30 de milioane de dolari in 2016 și 45 milioane de dolari în 2019.
A doua cea mai bună și populară platformă este Facebook, dar Google AdWords este cu mult în fața acestuia, deoarece Google este cel mai mare și popular motor de căutare din lume.
Fiind platforma cu cei mai mulți utilizatori, toți doresc să o folosească pentru a-și promova produsele/serviciile.
Puteți folosi și alte platforme pentru promovare, dar nu veți avea același succes garantat.
Google AdWords se bazează pe un sistem de licitație. Mai exact, trebuie să licitați pentru diferite cuvinte cheie de care aveți nevoie.
Cuvintele acestea pot costa între 1 dolar și peste 500 de dolari, depinde de profitul de care ar putea rezulta din rularea reclamelor.
Rețeaua de căutare
Rețeaua de căutare AdWords permite tuturor agenților de publicitate să publice anunțuri bazate pe text care vizează un anumit cuvânt cheie, care să apară în rezultatele căutării. De exemplu, când vedeți rezultatele unei căutări marcate cu „Anunț/Ad”, aceasta este rețeaua de căutare:
De ce este rețeaua de căutare cea mai bună soluție pentru strategia PPC?
Ei bine, diferența dintre Google și Facebook este că, utilizatorii caută diferite cuvinte cheie și astfel Google le transformă și în reclame care îi pot ajuta. În timp ce, pe Facebook, oamenii nu intră să se uite la reclame, ei caută să interacționeze cu oamenii.
Publicitatea prin anunțuri grafice
Aceasta este o altă modalitate pe care Google o oferă utilizatorilor săi, prin care poți realiza reclame.
Rețeaua de anunțuri grafice accesează site-urile aprobate de Google, permițându-le agenților de publicitate să afișeze reclame bazate pe imagini, în funcție de subiect și contextul cuvintelor cheie.
De exemplu, astfel de reclame provin din rețeaua de display:
AdSense este oarecum opusul rețelei de publicitate grafică. În loc să plătiți ca să afișați reclame pe Google, AdSense le permite utilizatorilor să genereze venituri, prin afișarea de reclame pe site-ul lor.
Așadar, publicitatea grafică este o strategie PPC, prin care poți crea reclame tip imagine (vizuale) și plătești pentru fiecare click, în timp ce Adsense le permite utilizatorilor săi, să genereze bani prin afișarea reclamelor pe site.
Remarketing
Remarketing-ul este o funcție a promovării grafice și reprezintă procesul de readucere a utilizatorilor care au cumpărat anterior de la compania dvs.
Dacă aveți activat remarketing-ul, puteți utiliza anunțuri pentru a viza utilizatorii care au vizitat site-ul dvs., dar nu au efectuat nicio comandă.
Acest lucru vă permite să aduceți acei utilizatori înapoi pentru o a doua, a treia sau a patra șansă la achiziționarea de la firma dvs.
Un exemplu în acest caz de anunț de remarketing puternic, în rețeaua de display, este de la Blue Corona:
Remarketing-ul poate fi folosit de oricine, foarte simplu, cu ajutorul rețeței grafice de la Google AdWords.
- Marketing afiliat
Marketing-ul afiliat este tipul de marketing prin care un advertiser este răsplătit pentru menționarea unui brand/antreprenor/firmă etc.
Este exact cum se întâmplă în ziua de azi, cu influencerii, pe Instagram sau Facebook. O persoană publică menționează numele unui brand către urmăritorii săi, generând vânzări pentru firma respectivă. Apoi brand-ul o răsplătește pentru reclama făcută prin diferite produse vândute de aceștia sau, chiar și bani.
Un alt exemplu este Amazon, aceștia au și un program de afiliere, unde puteți genera un link special pentru fiecare pagină de produs pe care o au.
Apoi, puteți pune link-ul respectiv pe blogul dvs., pe pagina dvs. de Instagram, sau îl puteți trimite prietenilor cărora doriți să le recomandați acel produs. Pentru orice accesare folosind link-ul dvs. și achiziționare de produs, veți primi un mic comision de la Amazon pentru trimiterea clientului respectiv.
Marketing-ul prin e-mail înseamnă comunicarea directă cu publicul și clienții.
E-mailul depășește o mulțime de platforme de socializare atunci când vine vorba de utilizatori. De fapt, aveți 40% șanse mai mari să câștigați un nou client prin e-mail decât prin Facebook sau Twitter.
În plus, e-mailul este o metodă bună pe termen lung de a contacta potențialii clienți.
Vă amintiți ultima dată când v-ați schimbat adresa de e-mail? A trecut ceva vreme, nu?
Schimbarea e-mailului vine numai cu o grămadă de dureri de cap, astfel încât oamenii le schimbă rar. Aceasta face ca o adresă de e-mail să fie o informație de contact valoroasă și de lungă durată.
Fondatorul Videofruit, Bryan Harris, v-ar putea ajuta să înțelegeți mai bine.
În ultimii doi ani, și-a lansat blog-ul, pornind de la 0 dolari la o afacere cu șase cifre. Ultimul său curs a câștigat 220.750 de dolari.
El spune că cel mai mare avantaj al afacerii sale este lista sa de e-mailuri.
În 2014, și-a mărit propria listă de la 0 abonați la peste 10.000.
Bryan nu este singurul care a reușit să facă o afacere profitabilă din construirea unei liste de e-mail, dar este cel mai bun când vine vorba să vă învețe cum să faceți asta.
Cele mai bune instrumente de marketing prin e-mail
Nicio campanie bună de marketing prin e-mail nu este completă fără un set adecvat de instrumente.
Trimiterea de e-mailuri direct printr-o platformă de e-mail, cum ar fi Gmail, către clientul dvs., vă limitează capacitatea de a personaliza și în final, de a aduce clienți.
Un instrument bun de marketing prin e-mail vă poate ajuta să vă îmbunătățiți eforturile și să vă consolidați instrumentele într-unul singur, economisind timp și bani, îmbunătățind în același timp productivitatea per total.
Cel mai popular instrument de marketing prin e-mail, la momentul actual, este MailChimp. Acesta vă oferă posibiltatea de a crea șabloane de e-mail uimitoare și potrivite pentru orice tip de domeniu.
De asemenea, puteți face totul, de la programarea campaniilor de e-mail la automatizarea, segmentarea și personalizarea acestora și multe altele.
Concluzie
Așadar, marketing-ul online este adevărata afacere. Datorită puterii Internetului, oricine poate deveni independent din punct de vedere financiar, prin intermediul marketing-ului pe Internet.
Este ușor de spus, dar mult mai greu de făcut. Orice vei vrea să faci bine în viață, va fi greu de realizat.
Marketing-ul online nu diferă.
Sper că acest ghid vă va ajuta să faceți exact acest lucru.
Întrebări frecvente
Ce este marketing-ul online?
Marketingul online este modalitatea prin care răspândiți mesajul despre produsele și serviciile oferite, prin intermediul canalelor digitale. Modalitățile prin care puteți face acest lucru: reclame plătite, rețele sociale, e-mailuri, blogging, SEO etc.
Este costisitor marketing-ul online?
Marketing-ul online vă pune la dispoziție surse de trafic gratuite, dar și plătite. Cele gratuite aduc rezultate mai lent. Cele plătite vă pot aduce rezultate imediat, cum sunt reclamele PPC.
Ce sunt campaniile Drip?
Campaniile de tip Drip sunt, pur și simplu, campanii de e-mail automatizate, care trimit e-mailuri de remarketing utilizatorilor care nu răspund.
De exemplu, dacă un utilizator nu răspunde la primul e-mail, cu privire la oferta dvs., puteți reveni la el, cu un al doilea e-mail automat în următoarele zile pentru a-i reaminti de ex. de oferta limitata.
Care sunt trendurile în materie de e-mail marketing?
Perspectivele actuale, privind marketingul prin e-mail sunt centrate pe două subiecte specifice:
- Personalizare
- Segmentare
Personalizarea este unul dintre cei mai mari factori de succes pentru o campanie de marketing prin e-mail.
Segmentarea se concentrează pe împărțirea listei de e-mailuri a clienților în grupuri specifice, permițându-vă să le vizați cu conținut mult mai specific.
Cum poți fi plătit în marketing-ul afiliat?
De obicei sunteți plătiți de fiecare dată când recomandarea dvs. duce la o vânzare.
Una dintre cele mai populare modalități de a genera vânzări afiliate și de a fi plătit este prin blog sau prin crearea de conținut în jurul acestor produse.