Dacă nu ați aflat încă, ce înseamnă copywriting-ul (redactarea unui conținut), trebuie să știți că acest concept este destul de diferit, față de scrierea propriu-zisă. Mai exact în copy-writing, tu nu scrii doar pentru a informa cititorii despre un anume subiect/produs, ci îi îndemni, îi convingi să acceseze link-ul, să cumpere produsul, să participe la eveniment etc.

Așadar, redactarea obișnuită informează, iar copywriting-ul convinge cititorul să afle mai multe și eventual, să participe la acea acțiune.

Copywriting-ul se deosebește de scrisul obișnuit prin 3 reguli de redactare:

  1. Promovează un subiect specific
  2. Vizează o audiență specifică
  3. Are un scop specific (realizabil, în același timp)

Acum, ați aflat ce este copywriting-ul, dar care sunt cele mai bune sfaturi pentru a realiza unul de succes?

Cuprins ascunde

Concentrați-vă pe nevoile cititorilor

Deși este cea mai importantă regulă a copywriting-ului, este cea mai rar folosită.

A te concentra pe cititorul tău înseamnă a cerceta ce anume le place, ce lucruri detestă, limbajul pe care îl folosesc, temerile pe care le au, factorii emoționali și multe alte aspecte care te ajută să-ți vizualizezi clientul perfect.

Aveți nevoie de audiență reală și potrivită

După cum am spus mai devreme, copywriting-ul vizează o audiență specifică, așa că trebuie să ai grijă ca reclama ta să atragă clienți potriviți, care vor dori de asemenea să facă afaceri cu voi.

Cele mai importante aspecte care atrag clientii, la prima vedere, sunt titlurile. Ele trebuie să fie specifice, concise, să vizeze o anumită audiență, cu un anumit subiect specific.

Acestea ar trebui:

  • Să fie orintate în către clientul ideal
  • Să ofere un sentiment puternic a ceea ce va fi inclus în restul reclamei
  • Facă cititorul să dorească să citească, empatizând cu o problemă și / sau promițând un beneficiu sau o rezolvare

Adaptați conținutul astfel încât să-i captivați pe cititori

Ca regula de baza: Focusul dvs. trebuie să fie pe cititori!

Altfel, veți risca să redactați conținut care nu va fi interesat, iar în final, nu va fi citit!

Pentru a evita să scrieți conținut neinteresant, întrebați-vă:

  • Acest conținut răspunde la o întrebare pe care ar putea să o aibă clientul meu?
  • Descrie acesta ceva ce dorește să realizeze clientul meu (care să-l poată ajuta)?
  • Vorbește empatic despre o problemă pe care o au clienții mei?

Încercați să folosiți simboluri, în loc de cuvinte

Oamenii caută, atunci când citesc un conținut, ca informația să fie cât mai ușor de consumat și citit.

Așa că, spre exemplu, puteți folosi „&” și „+”, în loc de „și” sau „împreună” și „$”, în loc de bani.

Folosiți cifre, în loc de scrierea în cuvinte a numerelor

După cum spuneam, oamenii preferă ca informația pe care o au în față, să fie cât mai ușor de citit și procesat.

Astfel, folosirea cifrele propriu-zise (1,2,3,4) , face mai ușor de înțeles informația pe care o transmiți. Este mult mai ușor să folosești cifre în cazul prezentării unor date sau a unor discounturi și sunt mult mai ușor de introdus în diferite sisteme.

Folosiți titluri mai interesante și semnficative

Fiecare titlu pe care îl scrii este la fel de important ca și titlul paginii dvs. În fond, acestea sunt cele care atrag cititorii să afle mai multe despre subiect.

Astfel, dacă topicul tău este despre tipurile de planuri și prețuri, acesta nu ar trebui să aibă titlul “Planuri și prețuri”, ci mai degrabă un text si design de îndemn la acțiune:

Treehouse pricing page copywriting

Discutați cu potențialii clienți ca și cum v-ați afla în aceeași cameră

Vizualizați-vă stând față în față cu cititorul sau chiar lângă ei … și apoi începeți să scrieți.

Această tehnică este o modalitate foarte bună de a vă împiedica să îi vorbiți cititorului concentrându-vă pe VOI și nu pe nevoiele lor – ajutându-vă să modelați mesaje mai captivante prin care să vorbiți cu ei.

Apelează la emoţii şi sentimente

Acestea sunt cele care ne impulsionează şi este bine să ţii cont de faptul că, adesea, noi, oamenii, facem alegeri emoţionale şi le justificăm abia apoi cu argumente logice. Adesea cele mai mari campanii promoționale și reclame apelează la emoțiile noastre pentru a cumpăra. ( ex: de Crăciun, Black Friday, etc )

Oferiți cititorilor dvs. numeroase beneficii

Fiecare funcție ar trebui să aibă un avantaj. Ceea ce este interesant, este că fiecare beneficiu aduce, de la sine, beneficii suplimentare.

De exemplu, principalul beneficiu al cursului tău online de antrenamente fitness, poate fi faptul că utilizatorii pot face exerciții în orice moment al zilei. Care sunt avantajele unei astfel de comodități? Aceștia pot petrece mai mult timp cu familia; făcând totul în ritmul personal; făcând exerciții oriunde, chiar și în vacanță.

Cu cât oferiți mai multe beneficii cititorilor voștri, cu atât mai multe veți primi și voi.

Evidențiați cel mai bun produs al dvs.

Dacă aveți un produs care este „cel mai popular” sau „cel mai bun”, asigurați-vă că vizitatorii site-ului dvs. pot vedea cu ușurință acest lucru.

Utilizați indicii vizuale și cuvinte explicite, simple, pentru a prezenta produsul sau serviciul dvs. cel mai important.

Înlocuiți cuvintele lungi cu cele scurte

Cuvintele mai scurte înseamnă, de obicei, pentru cititorii dvs., o citire mai clară și mai ușor de înțeles.

Așadar, încercați să înlocuiți cuvintele polisilabice cu cele mai scurte.

Zepppelin.com uses short words in their copy

Ce aduceți unic pe piață?

Produsul tău (și compania) are nevoie de un accesoriu de valoare sau ceva ce este unic cu privire la produsul tău și este extrem de dorit pentru piața țintă.

Încercați să introduceți acel element unic, chiar în titlu dacă este posibil.

De ce ar trebui ca oamenii să cumpere de pe site-ul dvs.?

Acest lucru este important mai ales dacă există mulți comercianți în același domeniu, pe piața țintă!

Site-ul dvs. în sine are nevoie de un element propriu de valoare. Ceva în plus, față de ceilalți.

De exemplu, agentia noastra Mensis va poate ajuta sa creați un site cu încărcare rapidă și optimizat pentru motoarele de căutare.

Și clienții dvs. trebuie să înțeleagă care este acel element unic.

Dacă este cazul să oferiți ceva în plus față de concurență, ar trebui să comunicați acest lucru!

Lăsați-vă proprii clienți să vă promoveze firma

Folosiți părerile (recenziile) de înaltă calitate a clienților/cititorilor dvs. pentru a înlocui sau a susține copywriting-ul dvs., ori de câte ori este posibil.

 

Fiți specifici cu privire la clienții vizați de produsul dvs.

O declarație „ideală pentru” pe pagina principală le spune vizitatorilor dvs. că au ajuns în locul potrivit, ceea ce poate reduce pierderea potențialilor clienți și poate îmbunătăți explorarea site-ului.

Cu cât această afirmație este mai clară și specifică unor anumite nișe, cu atât mai bine.

Spune-le oamenilor că produsul prezentat este ideal pentru ei (dacă este cazul), precum exemplul acesta:

AgoraPulse.com ideal-for list

Folosiți “click-triggers”

Dacă doriți ca oamenii să realizeze o anumită acțiune, poziționați “click-triggers” lângă butonul pe care ar trebui să facă click pentru acea acțiune. De exemplu, adăugați „transport gratuit”, „ nu este nevoie de crearea unui cont”, „100% sigur”, diferite stimulente, în imediata apropiere a butonului.

Kashoo uses click triggers in their button copy

Informați-vă, mai întâi!

De unde vă vin ideile pentru titlurile dvs.?

Mesajele cheie pe care vizitatorii dvs. le vor vedea, trebuie să provină din ceea ce ați aflat despre ceea ce își doresc, potențialii clienți. Ei trebuie să vadă că, ați cercetat bine profilul lor de consumatori și că știți exact ce își doresc. Deci, informați-vă, mai întâi de toate.

Nu rămâneți la prima idee

Titlul sau subiectul, pe care îl scrieți pentru prima dată, nu va fi mai mereu titlul/subiectul final al paginii dvs. de pornire, paginii de contact etc.

Este normal să editați și să reeditați prima variantă, până a ajunge la o variantă finală, indiferent de forma pe care o va avea la sfârșit.

Furați din ideile clienților dvs.

Ultimul lucru pe care ar trebui să-l faceți este să inventați fraze!

În schimb, examinați-vă clienții și vizitatorii site-ului prin recenziile lăsate pe Emag, Google Maps, Facebook și alte recenzii pentru produse și servicii similare cu ale voastre, apoi luați cele mai bune fraze pe care le găsiți și scrieți-vă conținutul în maniera dorită. Însă, nu schimba prea mult cuvintele, ci îmbunătățește cuvintele.

În mod clar, clienții tăi știu de ce au nevoie mai bine decât tine! Așadar, un redactor inteligent care folosește cuvintele clienților, ci nu propriile cuvinte, va avea de câștigat. Mai multe detalii despre acest lucru puteți afla aici.

Adunați de 10 ori mai multe informații decât aveți nevoie

După cum a spus legendarul redactor John Caples, „Suprascrierea este cheia. Dacă ai nevoie de o mie de cuvinte, scrie două mii. Tăiați energic. Mesajele pline de fapte îi pot da pe spate pe clienți. ”

Adăugați ideea principală din recenzii într-un mini-titlu

Realizați un titlu rezumat de 4 până la 5 cuvinte, a ceea ce exprimă recenzia. Acesta este un exempu foarte bun:

Bidsketch testimonials

“Show and tell”

În scrierea creativă, regula este „arată, nu spune”.

Dar în copywriting, regula este „arată și spune, spune și arată”.

Asta înseamnă că trebuie să luați tot ce doriți să comunicați și să-l puneți de fapt pe pagină (să spuneți) și apoi să susțineți ceea ce vreți să spuneți cu o mulțime de demonstrații, fotografii despre produse, mostre, recenzii și multe altele (să arătați).

Așadar, odată ce spui, arată. Și odată ce arăți, spune. Cititorii dvs. au nevoie de amândouă noțiuni de la dvs.

Personalizați în mod inteligent pagina de mulțumire

Nu vă luați rămas bun pe pagina dvs. de mulțumire. Și nu încetați “să comunicați” după ce utilizatorul dvs. s-a deconectat.

Oferiți întotdeauna mai mult. Lăsați utilizatorul să decidă când să vă părăsească articolul/pagina. Freshbooks a înțeles acest lucru foarte bine:

Afișați mesajele cheie pe ecran în demo-uri / videoclipuri

Pentru a adăuga informații despre un anumit subiect oricărui narator sau voce în demo-ul sau videoclipul produsului, puneți mesajele cheie în text. De exemplu în cazul videoclipurilor din cadrul reclamelor plătite pe Facebook, cea mai mare conversie se obține atunci când clipul are și o titrare în limba respectivă, ori îndemnuri la acțiune scrise cu litere mari.

https://i0.wp.com/copyhackers.com/wp-content/uploads/2012/06/EMEX-demo.png?resize=545%2C456&ssl=1

Construiți-vă conținutul pentru a fi unic și dorit de ceilalți

Pentru a putea crește vânzările, aveți nevoie de un conținut unic și nemaivăzut. Dacă încă nu ați aflat care sunt valorile dvs. unice sau cum să le puneți mai bine în valoare, acum este momentul.

https://i2.wp.com/copyhackers.com/wp-content/uploads/2012/06/Right-Signature.png?resize=653%2C332&ssl=1

Verificați ortografia conținutului

Nimic nu vă va scade traficul de pe site, precum greșelile de scriere. Pentru a evita să păreți de neîncredere, verificați de mai multe ori ortografia textului.

Nu scrieți pentru întregul public

Cea mai importantă regulă în copywriting este să vă găsiți publicul țintă. Nu incercați să scrieți ceva general, pentru că nu se va porivi tuturor, ci mai degrabă, axați-vă pe un segment specific și adresați-vă în mod corespunzător. De exemplu, dacă aveți un produs/serviciu destinat femeilor de 20-40 de ani, veți scrie fix pentru acest segment, adresându-vă, în mod special, femeilor de 20-40 de ani. Orice segment specific sau public țintă va fi compus doar din 20-30% din publicul larg, însă pentru ca vânzările să aibă cu adevărat succes, aceste procente sunt de ajuns.

Campaign Monitor's Targeted Copywriting

Nu folosiți adresări generice de tipul „Bine ați venit!”

Nu puteți începe un articol cu o adresare banală, de tipul Bine ați venit!

Încercați să arătați că ați depus efort în compunerea acelui articol, chiar de la prima impresie, folosindu-vă originalitatea.

Nu aveți nevoie de mai multe informații pentru a compune titlul. De cele mai multe ori, prima propoziție din paragraf poate constitui titlul într-un mod ingenios, dacă știți să îl adaptați.

"Welcome" is a copywriting don't

Nu puneți tot conținutul dvs. într-un singur videoclip

Atât pentru SEO, cât și pentru cei care nu vor să stea 2-3 minute pentru a se uita la videoclipul dvs., este important să distrbuiți informația care doriți să ajungă la public, pe întreaga pagină.

Nu puneți cel mai bun conținut pe care îl aveți într-un singur clip, deoarece veți risca să nu îl vadă toată lumea.

LuckyOrange's demo caption

Încercați să-i informați pe utilizatori la ce videoclip se vor uita, și cât va dura acesta.

Nu vă limitați la x număr de cuvinte

Poate credeați (sau ați auzit) că titlul ar trebui să fie compus din maximum 7 cuvinte, nu?

Ei bine, adevărul este că nu există un număr maxim când vine vorba de a alege un titlu potrivit pentru articolul/pagina/paragraful pe care doriți să îl partajați cu ceilalți.

Titlul ar trebui să conțină exact atâtea cuvinte, câte aveți nevoie, pentru a cuprinde toate informațiile pe care doriți să le partajați și pentru a le comunica în mod corect.

Nu considerați că sunteți bine-cunoscuți încă

De ce poate Apple să scape, într-un mod inteligent? De ce poate Google să scape fără un text descriptiv pe pagina lor? De ce Microsoft poate scăpa cu o experiență neplăcută privind cumpărăturile online?

Deoarece toată lumea știe cine sunt aceștia, care sunt valorile lor și ce pot să facă.

Dacă încă nu aveți același trafic pe site sau aceeași popularitate, nu încercați să copiați aceste exemple de mai sus.

Nu folosiți fonturi mici sau spațiere restrânsă

Având în vedere că există CSS și HTML5, nu aveți nicio scuză pentru a „îngrămădi” conținutul dvs. cu fonturi mici sau spațiere restrânsă.

Nu privați cititorii dvs. de informația pe care doriți să o transmiteți, folosind diferite tipuri de tipare de scriere, care obosesc ochii.

Iată un bun exemplu de AȘA NU:

https://i2.wp.com/copyhackers.com/wp-content/uploads/2012/06/Inrix.png?resize=650%2C263&ssl=1

Nu uitați de sloganul dvs.

Soganul firmei dvs., precum și alte elemente ale paginii, pot rămâne cu vizitatorul dvs., pe durata întregii experiențe.

Așadar, prin intermediul sloganului, vă puteți declara sau redeclara valorile și obiectivele dvs. pentru fiecare vizitator, oricând.

Nu urmați reguli vechi de genul caracteristici vs. beneficii

Dacă ați auzit că ar trebui să vorbiți mai întâi de beneficii, apoi de caracteristici, este total greșit.

Nu există o regulă în acestă privință, totul depinde de ce anume publicați.

Caracteristicile contează, în special, atunci cand veniți cu o nouă versiune a unui produs, iar beneficiile, în momentul în care veniți cu un nou produs pe piață.

Singura regulă, în acest caz, este de a scrie despre ceea ce vrea publicul dvs., fie caracteristici sau beneficii.

Nu încercați să vindeți totul în același timp

Încercați să alegeți un singur produs/serviciu pe care să vă axați și despre care să vă scrieți conținutul.

Produsul cel mai potrivit pentru a fi principal, este cel care a primit cel mai bun feedback de la consumatori.

Nu uitați de ce ați creat pagina, în primul rând

Pe măsură ce firma și gama dvs. de produse evoluează – și pe măsură ce crește echipa care lucrează la copywriting-ul dvs. – nu pierdeți din vedere obiectivul inițial al fiecărei pagini.

Da, lăsați paginile dvs. să evolueze. Dar nu încărcați paginile de catalog de produse/servicii, doar pentru că doriți să vindeți mai multe produse sau servicii.

Fiecare pagină are nevoie de un singur obiectiv – și acel obiectiv nu ar trebui să fie „vindem tot ceea ce putem”.

Nu compromiteți claritatea pentru ingeniozitate

O „regulă” clasică este că ar trebui să te străduiești întotdeauna să fii clar mai întâi.

Dacă, după ce ați atins un punct de claritate care convinge publicul dvs., atunci vă puteți gândi să mergeți pe calea mai inteligentă.

Iată un exemplu despre cum o companie – join.me – combină claritatea + ingeniozitatea destul de bine:

https://i2.wp.com/copyhackers.com/wp-content/uploads/2012/06/JoinMe.png?resize=625%2C330&ssl=1

Nu lăsați ca titlul, sau ceea ce doriți să vindeți, să dispară din ochii vizitatorilor

Ceea ce doriți să vindeți/transmiteți sau titlul dvs. ar trebui să rămână statice, să nu se miște de pe pagină.

Nu vă doriți ca vizitatorii dvs. să nu aibă șansa să vadă conținutul respectiv sau să nu le rămână în memorie, doar fiindcă acesta s-a mișcat de pe pagină.

Nu lăsați ca cel mai important mesaj al dvs. să dispară. Nu îl puneți într-un slider, din care se va face nevăzut:

https://i2.wp.com/copyhackers.com/wp-content/uploads/2012/06/SurveyAnalytics.png?resize=650%2C220&ssl=1

Arătați certificatele de siguranță

Poate v-ar putea surprinde, dar aceste logo-uri sunt foarte importante pentru publicul dvs.

Acestea vă pot da încrederea și impulsul de care vizitatorii dvs. au nevoie, pentru a apela la firma dvs.

https://i2.wp.com/copyhackers.com/wp-content/uploads/2012/06/Hire-A-Helper.png?resize=640%2C314&ssl=1

Nu urmați calea cea mai ușoară

Când scrierea începe să se simtă dificilă, atunci o faceți bine. Așa cum a scris Thomas Mann, „Un scriitor este acea persoană pentru care scrisul este mai dificil decât este pentru alți oameni”.

Rețineți acest lucru în timp ce faceți copywriting.

Dacă începe să se simtă prea ușor, este posibil să nu vă împingeți suficient pentru a selecta cuvintele potrivite. Puteți astfel să ratați șansa de a poziționa un produs pentru un public țintă.

Dacă redacatarea textelor pentru promovarea unui magazin online ori afacere vi se pare dificilă, puteti apela oricând la o agenție care oferă servicii de copywriting.

Nu stați in calea cumpărătorilor

Dacă vizitatorul dvs. încearcă să se transforme în clientul dvs. – adică dacă încearcă să cumpere produsul ori să se înscrie pentru serviciul dvs., nu-i întrerupeți!

Asta înseamnă că nu ar trebui să le cereți să creeze un cont în timul procesului de cumpărare.

Spre exemplu, la finalul comenzii, puteți proceda să invitați clientul să își creeze un cont. Acesta este momentul în care a finalizat o sarcină (care îl face să vă simtă bine) și este deschis să citească motivele pentru a finaliza o nouă sarcină:

https://i0.wp.com/copyhackers.com/wp-content/uploads/2012/06/PS-Aeropostale-Sign-Out.png?resize=624%2C331&ssl=1

Nu cheltuiți mai mult pe cum arată, decât pe ce conține copywriting-ul dvs.

Este bine să faceți un conținut care să arate foarte interesant, din punct de vedere vizual, dar asta nu este cel mai important aspect!

Câte ore ați petrecut scriind acel conținut este mult mai important decât designul acestuia.

Următorul exemplu ne arată un design minunat al paginii de pornire și un bun demo realizat din punct de vedere estetic, însă calitatea conținutului nu este cel mai bun… Acesta nu explică clar care este obiectivul firmei, valorile acesteia și nici de ce ai vrea să apelezi la ei.

https://i0.wp.com/copyhackers.com/wp-content/uploads/2012/06/zaarly.png?resize=650%2C331&ssl=1

Nu obosiți cititorii dvs. cu prea mult conținut

Cu excepția cazurilor postărilor de blog și a titlurilor cu fonturi mari, fiți foarte atenți la scrierea copywriting-urilor care se întind pe lățimea paginii dvs. (Mai ales dacă site-ul dvs. este conceput pentru a fi receptiv … unde lățimile pot deveni enorme.)

Liniile lungi de text sunt greu de urmat. Deci, nu treceți peste 500 de pixeli în lungime.

Nu sacrificați vânzări întregi astăzi pentru șansa la un venit mic mâine

Acest aspect este unul dificil dacă venitul dvs. principal pe site provine din reclame, dar dacă un anunț grafic împiedică utilizarea site-ului dvs., riscați să pierdeți mai mulți vizitatori decât să obțineți „click-uri”, nu-i așa?

Asta nu înseamnă să nu folosiți reclame. Trebuie doar să aveți grijă – și să nu le lăsați să interfereze cu conținutul cheie sau cu navigarea pe site, așa cum este în exemplul de mai jos: https://i2.wp.com/copyhackers.com/wp-content/uploads/2012/06/Hark.png?resize=650%2C130&ssl=1

Nu ignorați mediul de cumpărare

Dacă ați deține un magazin, cum ați vrea să arate? Ați vrea să fie restrâns și aglomerat … sau confortabil și ușor de parcurs?

Amintiți-vă că fiecare achiziție are loc într-un mediu de cumpărare … deci totul depinde de dvs. Pentru a fi siguri că mediul de cumpărare este unul potrivit, nu complicați lucrurile.

https://i0.wp.com/copyhackers.com/wp-content/uploads/2012/06/HasOffers.png?resize=650%2C256&ssl=1

Întrebări frecvente

Ce înseamnă copywriting?

Redactarea (Copywriting-ul) este actul sau ocupația de a scrie conținut în scopul publicității sau al altor forme de marketing. Produsul, numit copie sau copie de vânzare, este un conținut scris care are ca scop creșterea gradului de conștientizare a mărcii și, în cele din urmă, convinge o persoană sau un grup să ia o anumită acțiune.

Care sunt cele mai importante elemente ale unei copii?

  1. A te axa pe un public-țintă
  2. A promova un subiect specific
  3. A avea un scop (obiectiv) specific, de preferat măsurabil și realizabil.

Ce înseamnă rating-ul BBB?

Evaluările BBB reprezintă opinia BBB cu privire la modul în care este posibil ca afacerea să interacționeze cu clienții săi într-un mod corect.

Pentru ce aveți nevoie de redactarea unei copii?

Ori de câte ori scrieți conținut pentru a vă promova tehnicile de redactare a afacerii, păstrați mesajul clar și convingător.

Aceasta poate include chiar și conținut „din culise”, cum ar fi trimiterea prin e-mail a potențialilor afiliați, parteneri și clienți.

În afaceri, scrierea convingătoare este întotdeauna utilă.

Copywriting-ul vă poate ajuta atunci când vreți:

  1. Să atrageți atenția asupra afacerii dvs.
  2. Să atrageți o comunitate de oameni cărora le-ar plăcea să fie clienții dvs.
  3. Să vă construiți lista de adrese de e-mail de la cititorii de blog-uri

Este mai bine să redactați dvs. propria copie sau să apelați la un specialist?
Poate că ar părea mai corect să apelezi la cineva mai priceput în acest domeniu, însă majoritatea afacerilor au pornit scriindu-și propriile conținuturi de tipul copywriting.

Nu doar pentru că vă ajută să exersați o abilitate pe care o puteți folosi pentru a atrage clienți prin multe aspecte ale afacerii dvs., ci pentru că în primele zile, cel mai probabil, veți dori să experimentați în continuare vocea și mesajele dvs.

Dacă vă aflați în primele etape reale de a afla ce fel de public doriți să atrageți și ce doriți să faceți pentru ei, nu v-aș recomanda să angajați un redactor care să scrie pentru dvs.

Dacă nu știți care sunt obiectivele dvs. și pe cine încercați să vă atrageți, veți pierde mulți bani plătind un redactor pentru a vă ajuta să vă dați seama, mai degrabă, în loc să petreceți acel timp scriind un mesaj de vânzări clar și convingător.